rklok":l5vm87yl said:
Ken":l5vm87yl said:
Gelukkig niet, lelijk ding en veel te fragiel als je het mij vraagt.
He Ken , Alles wat afwijkt is niet gelijk lelijk !!

Jij wijkt toch ook af en ik noem jou toch ook niet lelijk , cabinets hebben ook gevoel !
Japanse arcade cabs hebben naar mijn mening een bepaalde standaard. Hoe vind je ze in de arcadehallen, waar is echt veel op gegamed, waar stond het voor om maar even simpel te zeggen.
Dan kom je wat mij betreft veel in het rijtje Astro, Egret, Neo sitdowns. Ik vind de Cyberleads, Egret 29's en andere dogs geen toegevoegde waarde.
Een Windy zoals Psykick laatst bij je heeft opgehaald is een mooie cab enz. maar doet het gewoon niet voor mij, heb er geen 'gevoel' (!) bij...
Heb dat kreng ook nooit gezien in Japan, zegt ook wel wat. Opmerking over fragiel was meer een waarschuwing voordat je er aan begint die units naar Nederland te halen, goed verhaal als die dingen heel binnen komen.