What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe shipment...

Status
Not open for further replies.
Er is dus al een serieuze lijst?? En dat zonder prijzen? De laatste Cute's die Ronnie had gingen geloof ik weg voor meer dan EUR 1000,- Dus... :roll:

Anyhoe, Dacht dat Ronnie zowiezo een shipment hierheen wou halen en ons om eventuele voorkeuze vroeg. Meer niet,...toch?
 
ja redelijk serieus, maar cutes zijn over het algemeen duur. Maar wil wel aan een cab beginnen...misschien is een NAC beter als een starterscab...?
 
Ik neem aan dat ik de enige ben die zo dom was dat ie het niet wist maar alsnog dacht ik ik vermeld het ff :) De SC-19 die in de eerste post staat is een andere cab dan de NEO 19.
 
SC-19

sc19-4.jpg


Neo 19

Neo19.jpg


Ik vind ze allebei prachtig, maar de Sc-19 spreekt me net iets meer aan, wat robuuster.
 
ne0":rxbbj74y said:
Ik neem aan dat ik de enige ben die zo dom was dat ie het niet wist maar alsnog dacht ik ik vermeld het ff :) De SC-19 die in de eerste post staat is een andere cab dan de NEO 19.

Je bent dus niet de enige. Ik wist dit dus ook niet. Nog niet echt veel research gedaan zeg maar. Tja, Lijken wel veel op elkaar. De SC19 is inderdaad wat robuuster. Count me in!
 
Taito Egret 29

TaitoEgret29.jpg

Ik weet niet goed wat ik er van denken moet. Zou er überhaupt al eentje in NL staan?
 
Gelukkig niet, lelijk ding en veel te fragiel als je het mij vraagt.
 
Loop hier toch wel een beetje te kwijlen ... :P

Vraagje in het algemeen (geld is toch een issue hier), maar zijn die cocktailtafel-varianten nog een beetje gangbaar/op de markt?
 
pooyan":2jh36l28 said:
Taito Egret 29

TaitoEgret29.jpg

Ik weet niet goed wat ik er van denken moet. Zou er überhaupt al eentje in NL staan?
Zijn wel aparte dingen om te zien he?, ook wel erg nieuwschierig naar deze jongen.
 
zo.. ik SNAK naar een 2e kast, dit keer voor m,n 4-slot MVS board :D
nou heb ik de headphone plug getest.. MAARR!!! :shock: daar komt geen enkel geluid.. is dat gedeelte dan KADUUK??? want het stereo geluid komt wel uit de MVS jamma connector, kent iemand anders dit probleem?

maar goed, anders lus ik die kabels wel door naar de jamma connector, heb ik toch stereo sound ;)

die 25 inch lijkt me wel wat, OF die 19 inch.. ik twijfel nog een beetje..
maar eerst wat plek maken, 1 flipperkast weg.. ;)
 
Ken":8706l2o1 said:
Gelukkig niet, lelijk ding en veel te fragiel als je het mij vraagt.

He Ken , Alles wat afwijkt is niet gelijk lelijk !! :)
Jij wijkt toch ook af en ik noem jou toch ook niet lelijk , cabinets hebben ook gevoel ! :)
 
rklok":3hqilshj said:
Ken":3hqilshj said:
Gelukkig niet, lelijk ding en veel te fragiel als je het mij vraagt.

He Ken , Alles wat afwijkt is niet gelijk lelijk !! :)
Jij wijkt toch ook af en ik noem jou toch ook niet lelijk , cabinets hebben ook gevoel ! :)

Japanse arcade cabs hebben naar mijn mening een bepaalde standaard. Hoe vind je ze in de arcadehallen, waar is echt veel op gegamed, waar stond het voor om maar even simpel te zeggen.

Dan kom je wat mij betreft veel in het rijtje Astro, Egret, Neo sitdowns. Ik vind de Cyberleads, Egret 29's en andere dogs geen toegevoegde waarde.
Een Windy zoals Psykick laatst bij je heeft opgehaald is een mooie cab enz. maar doet het gewoon niet voor mij, heb er geen 'gevoel' (!) bij...;)

Heb dat kreng ook nooit gezien in Japan, zegt ook wel wat. Opmerking over fragiel was meer een waarschuwing voordat je er aan begint die units naar Nederland te halen, goed verhaal als die dingen heel binnen komen.
 
Ken":l5vm87yl said:
rklok":l5vm87yl said:
Ken":l5vm87yl said:
Gelukkig niet, lelijk ding en veel te fragiel als je het mij vraagt.

He Ken , Alles wat afwijkt is niet gelijk lelijk !! :)
Jij wijkt toch ook af en ik noem jou toch ook niet lelijk , cabinets hebben ook gevoel ! :)

Japanse arcade cabs hebben naar mijn mening een bepaalde standaard. Hoe vind je ze in de arcadehallen, waar is echt veel op gegamed, waar stond het voor om maar even simpel te zeggen.

Dan kom je wat mij betreft veel in het rijtje Astro, Egret, Neo sitdowns. Ik vind de Cyberleads, Egret 29's en andere dogs geen toegevoegde waarde.
Een Windy zoals Psykick laatst bij je heeft opgehaald is een mooie cab enz. maar doet het gewoon niet voor mij, heb er geen 'gevoel' (!) bij...;)

Heb dat kreng ook nooit gezien in Japan, zegt ook wel wat. Opmerking over fragiel was meer een waarschuwing voordat je er aan begint die units naar Nederland te halen, goed verhaal als die dingen heel binnen komen.

Ik snap wel wat je bedoelt hoor, alleen is het JOUW gevoel inderdaad, maar het lijkt mij minder om constant de woorden "kreng" en "dog" te horen als ik een cab , die mij wel een bepaald gevoel geeft, gekocht heb, of van plan ben te gaan kopen.. 😉
 
Net zo goed als dat ik bepaalde cabs de hemel in prijs kan en mag ik die toch wel afkraken op een forum? Als iemand er een wil bestellen, zal die zich echt niet er vanaf houden omdat Ken het een lelijk ding vind.
 
Ken":34sp0jnm said:
Net zo goed als dat ik bepaalde cabs de hemel in prijs kan en mag ik die toch wel afkraken op een forum? Als iemand er een wil bestellen, zal die zich echt niet er vanaf houden omdat Ken het een lelijk ding vind.

Of course!, iedereen mag doen wat hij wil.., Alleen af en toe heb je als eigenaar/moderator van een forum meer invloed dan dat jezelf misschien denkt..

Anyhow, ik merk wel dat die Impressen lastig te vinden zijn (en Windy 2's)...
 
Ik ken Ken niet, dus die heeft 0 invloed op mij en alsnog denk ik er hetzelfde over :lol: . Iedereen moet gewoon zn eigen ding doen en dat niet laten bepalen door wat een ander vindt. Mensen die zo'n Egret 29 mooi vinden en lekker hun ding doen en hem in huis halen krijgen echt wel serieus respect van mij daarvoor, maar als ik pics zie in de gallery ervan ga ik ook echt niet roepen van "joh wat een rete-gave kast". We zijn allemaal wel volwassen genoeg dat we daarmee om kunnen gaan volgens mij 8)

PS sorry voor de lichtelijke off-topic :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top