What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe grote Retro Game Beurs in het Zuiden!

Het was zeker een mooie beurs en het hoogtepunt was in mijn ogen ook echt wel de arcade corner! Veel meuk in niet al te beste staat gezien verder bij de kramen, maar ik was er ook pas smiddags (en moest ook vrij snel weer door helaas)...

Mooi aantal cabs en goede opstelling waarbij de Megalo natuurlijk overal bovenuit kwam... Dat ding bromt echt als een beest; publiekslieveling #1 en terecht! Kudos voor de organisatie mannen (bijdrage zondag overigens vergeten te cashen dus alsnog overgemaakt zojuist)!
 
trailblazer800":2y1aedqq said:
Het was zeker een mooie beurs en het hoogtepunt was in mijn ogen ook echt wel de arcade corner! Veel meuk in niet al te beste staat gezien verder bij de kramen, maar ik was er ook pas smiddags (en moest ook vrij snel weer door helaas)...

Mooi aantal cabs en goede opstelling waarbij de Megalo natuurlijk overal bovenuit kwam... Dat ding bromt echt als een beest; publiekslieveling #1 en terecht! Kudos voor de organisatie mannen (bijdrage zondag overigens vergeten te cashen dus alsnog overgemaakt zojuist)!

Top man, bedankt voor je komst en bijdrage! Op een meet maar eens goed bijbabbelen hopelijk ook met je broertje erbij!
 
Ik zit eigenlijk te denken in april/mei een keer een rondje langs gamerooms van members in rotterdam op te zetten, net als we vorig jaar in den haag hebben gedaan. Biertje erbij, savonds etentje of bbq, vorig jaar was ook erg geslaagd. Binnenkort topic over beginnen maar!
 
Back
Top