Trailblazer
1CC Aspirant
Het was zeker een mooie beurs en het hoogtepunt was in mijn ogen ook echt wel de arcade corner! Veel meuk in niet al te beste staat gezien verder bij de kramen, maar ik was er ook pas smiddags (en moest ook vrij snel weer door helaas)...
Mooi aantal cabs en goede opstelling waarbij de Megalo natuurlijk overal bovenuit kwam... Dat ding bromt echt als een beest; publiekslieveling #1 en terecht! Kudos voor de organisatie mannen (bijdrage zondag overigens vergeten te cashen dus alsnog overgemaakt zojuist)!
Mooi aantal cabs en goede opstelling waarbij de Megalo natuurlijk overal bovenuit kwam... Dat ding bromt echt als een beest; publiekslieveling #1 en terecht! Kudos voor de organisatie mannen (bijdrage zondag overigens vergeten te cashen dus alsnog overgemaakt zojuist)!