What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe doodsteek voor arcades in de VS?

Jinxz

Pattern Reader
Net wanneer (b)arcades in de VS weer in het straatbeeld verschijnen en arcades door de populariteit van redemption games weer winstgevend worden komt dit bericht naar buiten : http://arcadeheroes.com/2015/01/13/a-few-thoughts-on-walt-disney-worlds-prize-redemption-ban/
Op het eerste moment denk je "whatever dat Disney z'n redemption games dumpt" maar als de reden erachter aan geeft dat er een nieuwe wet aan zit te komen waardoor redemption games worden verboden dan is deze stap van Disney nog maar het begin.

Redemption in Japan is vaak nog rond de 60% van de omzet. De VS zal wss ook behoorlijk op redemption leunen.

Hopelijk is dit een losse flodder.
 
ik was vorige week in de arcades in Vlissingen en Renesse, die waren toch wel vrij vet. Zeker de helft van de games was echter redemption en daar gaat het geld er ook het snelst in, zeker met de doelgroep gezinnen in de zomer en de "kermisprijzen" waar kids voor spelen.

Zou heel jammer zijn als die gaan verdwijnen, want dan worden deze arcades weer gokhallen en daar zit niemand op te wachten.
 
Back
Top