What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe banner?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Michaelm":3fezhowo said:
Misschien een domme vraag maar van welke game zijn die characters ?
En wat staat er precies geschreven in het Japans ?

Jij vraagt het, ik dacht het 😉
 
Komt het dubbel klikken op de banner nog terug?
Het was namelijk best wel handig 😉
 
als daar behoefte aan is dan kan ik dat wel weer aanzetten hoor.

Eerlijk gezegd denk ik dat ik snel weer met een nieuwe banner kom, dus als er iemand een goed thema weet voor een banner hou ik me aanbevolen, kan niet genoeg ideeen hebben!
 
Laten we die groene toch eens proberen voor er een nieuwe komt en ik vond de brede versie toch beter.Rock on.
 
RoOd":3ntxl0nq said:
als daar behoefte aan is dan kan ik dat wel weer aanzetten hoor.

Was wel makkelijk en als het een kleine moeite is :)
 
je bedoelt een link naar de homepage :?:

misschien moet ik ie gewoon eens standaard in gaan bouwen hehe
 
nieuwe banner ziet er goed uit, je zou de lucht nog kunnen laten bwegen, vond ik altijd fijn om te zien bij de jedi knight site.
 
RoOd":2v3r6v1k said:
je bedoelt een link naar de homepage :?:

misschien moet ik ie gewoon eens standaard in gaan bouwen hehe

Bedoel eigenlijk hetzelfde als vernieuwen 😉
 
Wie heeft de nieuwe banner gemaakt?
looooooooooool, een interactieve banner. Zelfs de knoppen die bijna helemaal buiten beeld vallen doen het!
Amazing job!
 
d":31pddz9i said:
Wie heeft de nieuwe banner gemaakt?
looooooooooool, een interactieve banner. Zelfs de knoppen die bijna helemaal buiten beeld vallen doen het!
Amazing job!

thanks:)
 
Back
Top