Jinxz":p3v748gq said:Ben er geweest, ken de eigenaar, ken de leverancier maar vindt het niets. Een arcade die bedoeld is om te verdienen aan de bijvangst van de bioscoop.
Sphere":1h7bf4af said:Weet iemand toevallig de naam van de arcade?
waiwainl":ta4nmew0 said:Jinxz":ta4nmew0 said:Ben er geweest, ken de eigenaar, ken de leverancier maar vindt het niets. Een arcade die bedoeld is om te verdienen aan de bijvangst van de bioscoop.
Und?
Jinxz":3mn9dpu1 said:waiwainl":3mn9dpu1 said:Jinxz":3mn9dpu1 said:Ben er geweest, ken de eigenaar, ken de leverancier maar vindt het niets. Een arcade die bedoeld is om te verdienen aan de bijvangst van de bioscoop.
Und?
True, wil op zich niets zeggen. Wat ik ermee wou zeggen is dat het niet de aantrekkingskracht heeft om z'n eigen klanten te trekken. Het verdienmodel van de grijparmen en ticket redemption machines zijn wat mij betreft gewoon een legale manier om kinderen aan het gokken te krijgen. Dus een leuke belevenis voor de kids, met papa en mama naar de bioscoop, vervolgens onder een sluier van neonlicht en snoepkleuren je kind aan het gokken zetten. Ik heb de menu's en settings van dergelijke machines gezien om de winkans te verkleinen. Het zijn letterlijk gokmachines.
Arcades waren ooit een stuk onschuldigerGewoon een game zo moeilijk maken dat je al je zakgeld nodig had om bij een eindbaas te komen
![]()
Jinxz":2xo2wrgs said:waiwainl":2xo2wrgs said:Jinxz":2xo2wrgs said:Ben er geweest, ken de eigenaar, ken de leverancier maar vindt het niets. Een arcade die bedoeld is om te verdienen aan de bijvangst van de bioscoop.
Und?
True, wil op zich niets zeggen. Wat ik ermee wou zeggen is dat het niet de aantrekkingskracht heeft om z'n eigen klanten te trekken. Het verdienmodel van de grijparmen en ticket redemption machines zijn wat mij betreft gewoon een legale manier om kinderen aan het gokken te krijgen. Dus een leuke belevenis voor de kids, met papa en mama naar de bioscoop, vervolgens onder een sluier van neonlicht en snoepkleuren je kind aan het gokken zetten. Ik heb de menu's en settings van dergelijke machines gezien om de winkans te verkleinen. Het zijn letterlijk gokmachines.
Arcades waren ooit een stuk onschuldigerGewoon een game zo moeilijk maken dat je al je zakgeld nodig had om bij een eindbaas te komen
![]()
K405":3iusv605 said:Trouwens laatste keer dat ik er was, 2 weken geleden, stond de Star Wars pod uit, maar op de foto zie ik datie weer operationeel is, cool. Ik wil em een keertje spelen. :mrgreen: