DLX":o5fijeth said:Goed idee, en wie weet werkt het....
Maar ik word niet echt warm van de games die in het lijstje staan... dan maar het NGC![]()
studentzki":28ft5j1q said:Damn... Gaat mooi met de arcade scene! En ze hebben Taiko no Tatsujin!!!
Alleen daarvoor zou ik al heen willen!
rklok":iy981jsj said:Cool! Metal Gear Arcade en Darius Burst!
Als het goed is komt die eerste naar Apeldoorn eind februari...
Cageman":1iw8j6v0 said:Holy fuck!
Ja, dat komt toch ook wel 100% overeen met wat ik regelmatig droom![]()