What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

Wederom een blij en tevreden (nieuw) Forum-lid, met een Sega Astro City.
Op de foto rechts Barry Buis, links John doe (misschien een Forum-lid in wording)

HPIM3538.JPG
 
hee ronnie,
nogmaals thanks voor de astro! na een lange reis naar zeeland thuisgekomen en direct aangesloten, werkt super en ik ben mega trots op m'n nieuwe aanwinst! :)

groeten barry (en john, m'n broer)
 
Hmm, barry buis. Toevallig niet op ROC zeeland in Vlissingen gezeten? Opleiding Technische informatica? (ook wel TI-TERROR genaamd) ?
 
hee ja inderdaad :) het is alleen wel "buise" en woon inmiddels in goes.
en dan ken ik jou zeker ook wel?
 
Een Astro in Goes, wat cool. :)

Woon zelf in vlissingen en zit ook te oriënteren voor een Astro/Blast/Egret.
 
ik zou er gewoon een kopen als ik jou was :)
een astro is het voordeligst en wat mij betreft 1 van de mooiere. elk moment als ik voorbij die cab loop moet ik even aan de sticks en knoppen zitten. ik krijg er een grote grijns van op mn gezicht :)

nu draait er nog mame op, maar wil waarschijnlijk op korte termijn de monitor tri-syncen voor een xbox 360 met street fighter iv! :D
 
De laatste cabinet (Sega Aero) is opgehaald.. het is nu stil en kaal hier ;)

Op naar de volgende aktie .. (zie arcade topic)

10-03-09.jpg
 
Back
Top