What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe Arcade aktie Egret II / Blast City

Er is geen misverstand want je pm is alleen een opmerking en geen vraag. Dus dan moet je ook geen reactie verwachten. Er staat alleen in dat er nog wat cabs over zijn en dat ik bij interesse ronny een mail moet sturen.

Ik hoop dat er toch wat pics en meer info komt over de Blast City's want als deze netjes zijn heb ik zeker interesse in zo'n cab.

Baki":22lweplw said:
Ik hoop dat er toch wat pics en meer info komt over de Blast City's want als deze netjes zijn heb ik zeker interesse in zo'n cab.
foto's kan ik je niet mee helpen maar de info van de cab staat al ergens boven aan vermeld.

Kunnen voor de egret 2 ook marquee houders mee worden gestuurd?
Zo niet, weet iemand een shop hiervoor?

blast cuty is wel slick en werd ook nog gebruikt bij de grootste sf3s tourneys dacht ik. (of waaren dat versus city?)

Net terug van vakantie en goed om te zien dat de importactie zo goed is verlopen. Nozomi gaat de richting in van KC in Nederland, een mooie ontwikkeling. Helaas voor wat betreft de nieuwe importactie is de egret niet 31 hz en vind ik de blast city een veel te groot en lomp cabinet en hebben veel mensen er bovendien vaak problemen mee.

Kun je niet aan AW cabs komen? die zijn ook 31 hz, veel goedkoper en zien er ook nog veel beter uit. Veel Japanse arcades gooien die cabs er toch uitin dit tijdperk van Lindberghs en Viewlixes, Tone van KC kon ze een aantal maanden geleden voor 400 pond verscheept aanbieden. Misschien de moeite waard daar eens voor te informeren?

ruderudie":2vs3tsf9 said:
Net terug van vakantie en goed om te zien dat de importactie zo goed is verlopen. Nozomi gaat de richting in van KC in Nederland, een mooie ontwikkeling.

Dat hoop ik toch niet, aangezien KC ter ziele is gegaan. :cry:

Had nog niet gelezen over problemen met de Blast City, maar dat kan ook zijn omdat precies nu killercabs is gestorven.. en google cache laat ook steeds minder zien.

De Atomiswave heeft jammergenoeg wel een 1p CP.. en eentje met een egret 2/3 panel staat toch net iets minder mooi..

Wil verder niet teveel offtopic gaan, dus ik ben benieuwd naar de vorderingen van de importactie en hoop dat genoeg mensen mee doen om 't financieel mogelijk te maken :)

Is er dan al meer bekend omtrent het offline zijn van KC? Niet te hopen dat het echt helemaal verdwenen is, er waren daar een aantal mensen die het van Tone over wilden nemen namelijk.

Is overgegaan in arcadeotaku.com

Tsja, de Blast City, smaken verschillen.
Er zijn inderdaad wel mensen die problemen hebben gehad met een Blast, maar ook genoeg die er tevreden over zijn. Maar dat is denk ik met ieder type kast. Hij is net 1 cm breder dan een Astro en wel wat hoger, maar dat komt door de Marquee holder.
Ik vind het een beest van een kast en zou hem graag willen hebben.

blast.jpg

blast2.jpg

almighty":3hfcszgy said:
Persoonlijk hadden de speakers wel ergens anders gemogen.

mja, maar ik denk dat de beleving van het geluid wel heftig is omdat je er precies tussenin zit met je oren...ik ga er nog steeds voor!

btw ook een Aero city staat op mijn lijstje...en een Aero Table...en een Sega Swing....
eigenlijk wil ik alle verschillende Sega Candy cabs op een dag in mijn kamertje hebben staan. :)

Met 1cm extra aan de zijkant zal de kast bovendien niet door menig deur passen in Nederland, wat een Astro of Egret nou net wel doet.

Ken":2mhed29p said:
Met 1cm extra aan de zijkant zal de kast bovendien niet door menig deur passen in Nederland, wat een Astro of Egret nou net wel doet.
Klopt helemaal!
Had nog geen halve centimeter over met de New Astro/OK baby.

@ Ronnie,

Zou je -het is al gezegd- willen kijken of er geen atomiswave cabs te vinden zijn ?
Tri-sych monitor en laat zich gemakkelijk omkatten tot een EIII.

Oh, en voor een aero table mag je me zelfs wakker maken 😉

Liefst zou ik nog een capcom impress naast de new astro hebben, als Ronnie die toevallig tegenkomt mag ie me altijd een pm sturen (hint).

De blast kan zeker niet door enige deur en is echt een stuk groter dan een astro. Niet alleen breder maar ook dieper en hoger dus. Als ik een kelder had zou ik er zeker een willen, nu met alleen een huiskamer is dat niet echt te doen. Het geluid schijnt btw inderdaad top te zijn uit die side speakers

Ken":1nwcyjg5 said:

daar heb je een punt..meteen ff meten...76.5 heb ik dus moet net lukken.

en ik dacht dat je bij de Blast City wel het hele control panel stuk er los af kon halen...dan past die zeker door de deur.

800e is wel erg duur, maar in principe wel te doen als het de enige manier is om er één te kunnen scoren. Waar woont die knakker ergens in belgië?

Back