What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuwe aanwinst.....!!

rklok

Shmup Veteran
Sorry , moest ff in de gallery !! :)

Naam : Ando (AKLOK) ;)
Geboren : 21-12-09 om 09.47 uur


aanwinst.jpg
 
Mooi mannetje, hoor!! Gefeliciteerd, Ronnie!

Weer een hobby erbij! (Ik heb er zelf ook al twee in m'n verzameling ;-))

Ik ben benieuwd wat zijn eerste woordjes gaan zijn.. ;-)

Heel veel plezier en geluk. Gaat met de moeder ook alles goed?
 
Mooi kereltje Ronnie en je hebt goed je best gedaan 😉 (Carmi natuurlijk ook)
Geniet er lekker van nu hij nog zo klein is, voor je het weet lopen ze en trekken ze alles van de tafel etc. :lol:
 
Ziet er goed uit Ronnie, en hij heeft volgens mij nu al net zoveel haar als jij. 😉

Ben benieuwd of je deze verzameling nog gaat uitbreiden.
 
nogmaals gefeliciteerd!!!!
wat een knappe kop heeft hij 8) van wie zou ie dat hebben??? :mrgreen:
 
Gefeliciteerd man! Je leven verandert nu maar dit is het allermooiste wat je kunt meemaken (dan spreek ik uit ervaring). Veel geluk met je gezin!
 
Back
Top