What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuw topplaatje en een link naar de frontpage..

Rano

TATE Mode Pilot
Het heeft even geduurd, maar hier is ie dan eindelijk..

Zoals je ziet is de bovenkant van het forum gewijzigd. Hope you like it.

In het menu (bovenin, links) staat nu het woordje frontpage en je kan er nog op klikken ook :P
 
Ziet er leuk uit, en toevallig heb ik het gouden paleis in Kyoto dacht ik? ook als wallpaper =P Toeval 8)

Is dit een terugkerende verandering? Of is dit de permanente? Eens in de zoveel tijd een nieuwe lijkt me ook leuk, van bijvoorbeeld een mooie foto die ken heeft gemaakt oid.

Of ik de vrouw erbij vind passen weet ik niet, ik had het denk ik zelfs mooier gevonden zonder, aangezien ze imo niet bij het geheelplaatje past.. Maar ik erger me niet aan dat stuk schoon om het zo maar te noemen, van mij hoeft het niet weg =D

Good job Roy :)
 
Ziet er tof uit. Het geeft weer een verfrissende kijk op het forum. En het vrouwelijke schoon uit Japan zie ik altijd graag, dus dat is geen enkel probleem, ook al past ze niet geheel bij het totaalbeeld :P

Die vorige was en is trouwens ook erg tof.
 
Ik ben er vooral trots op dat beide banners tot nu toe gemaakt zijn met materiaal wat ik zelf met de camera heb geschoten. Die vorige banner was zelfs gewoon een stuk uit een foto en geen compilatie. Als jullie ideetjes hebben om het hier en daar nog wat bij te werken, let us know.
 
Back
Top