What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nieuw arcade in Groningen opent januari 2016

rebel81

Button Masher
Liep weekend door de Oude Ebbinge in groningenen hoorde opeens Crazy taxi geluid uit de oude House of Thatcher komen. Flipperkasten en meerdere gamekasten te zien en briefje dat ze deze maand open gaan. Ben benieuwd of ze het rendabel kunnen krijgen. Maar mooi dat er eindelijk weer een arcade komt.
 
Dat is goed nieuws. Als er meer bekend is horen we het graag.
Ik hoor ineens The Offspring in mijn heufd.
 
Arnhem ;-)

Maar relax man. Grappig dat er toch weer mensen dit doen.
Eerst gaan ze dicht, nu is het hip, en komt het weer terug.
 
er-gaat-niets-boven-groningen.png
 
Psykick":2v1gr0fo said:
Hahaha, ben je gaan schaatsen op straat?

Nee, mijn oude Peugeotje wilde niet starten, en de startkabels zaten in de kofferbak (die zat dichtgevroren) en mijn motorkap zat ook dichtgevroren... Dus eerst de ochtend thuis gewerkt en toen om 11 uur begonnen met de auto ijsvrij te maken. 20 over 12 was ik onderweg naar kantoor

Hier een fototje toen ik de motorkap los had en open kon doen;
93A983DB-C2C4-4578-98F5-CC8A15682CCF_zpsy9ziyyh8.jpg

Was een goede laag ijs die erop zat!
 
waiwainl":3g3w4znm said:
Werkt je verwarming al in je arcade hal? Anders vriezen je games :?

Het is een aangename 6 graden daar t.o.v. -4 buiten ;)
Dus dat bevriest niet. Het is ook vocht vrij, dus geen last van condens etc :D
 
Graag heren, ik ben heel benieuwd! Leuk dat er door het hele land steeds meer aandacht voor komt!
 
Back
Top