What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nice or ugly?

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Handig taten, waarschijnlijk ook wel brute hardware, maar design is niet mijn smaak *understatement* :)
 
Zeker handig taten en ziet er best o.k uit.
Maar je moet deze niet tussen een paar astro's/egret's plaatsen.
 
Handig taten of niet... hideous.. if you ask me.... :shock:

hoorde ik em aan het eind nu een "Two way coin slut" zeggen? :roll:
 
Het ziet er wel mooi uit maar helaas ziet ie er niet als een arcade kast uit

Er kleeft wel een dikke prijs aan :D
 
ik vindt em wel heel mooi, kan zo in de woonkamer staan, te gek.
 
SmokinJokerZz":6ic0d409 said:
Het ziet er wel mooi uit maar helaas ziet ie er niet als een arcade kast uit

Er kleeft wel een dikke prijs aan :D

quanta costa dan?
 
Handig, maar zou er niet dood naast gevonden willen worden. 😉

Oh, en ja: hij zegt inderdaad 'a 2-way coin slut' :lol: Moest ff denken aan die Beavis & Butthead film: "WOW! They got sluts over there!", toen ze naar Las Vegas vlogen :-)
 
Foeilelijk ding; soort scherm op een stokje met een vierkante bak eronder, het vormt in mijn ogen niet echt 1 geheel.

Wel makkelijk voor de thuisgebruiker, maar arcade operators in Japan hebben toch vaste hori cabs en vaste vert cabs, die gaan echt niet elke week lopen taten.

In het westen wordt waarschijnlijk het scherm gejat of eraf gesloopt na 2 dagen.
 
Cageman":uiiam4cx said:
Ik denk dat 'ie hier al zonder scherm uit de vrachtwagen komt :roll:

I don't care, als de coin slut er maar bij zit...weheeeee! ALT-TAB (Vrouw komt binnen)......connection lost..........
 
Drifter":3w4q1emi said:
Cageman":3w4q1emi said:
Ik denk dat 'ie hier al zonder scherm uit de vrachtwagen komt :roll:

I don't care, als de coin slut er maar bij zit...weheeeee! ALT-TAB (Vrouw komt binnen)......connection lost..........

:lol:
 
zijn gewoon sega lindbergh universal repro s, zijn idd niet zo heel mooi :lol:
 
waarvoor zou dat witte poeder zijn en de rol plakband? Kan niks bedenken, zit ermee. :?:
 
Back
Top