What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Jinxz":1ft1s8lz said:
-S.L-":1ft1s8lz said:
Hey Guyz !

Long time no speak ! :D

I'm coming over with some dutch friends of mine, also in the arcade / video games thing. Chris you know Randy by now I guess 😉

So you can count on us

-S.L- +4 :mrgreen:

Hey SL, Ye old Shmupper!
I heard through the grapevine that there will be a dedicated Crimzon Clover Vewlix. Randy FTW!

yessur yessur! i'm confirming the dedicated crimson clover world ignition pcb! specially built for good friend jinxz/shadaloo.eu! o(^_^)o
 
Man oh man, there is too much hardcore shit going on for next Saturday. It's gonna be awesome!

Muijsch":2nkcry1k said:
Hopelijk is het nog niet te laat om nog even een introducee op te geven: Simon.
Mark -~-

Geen probleem ouwe reus, staat op de lijst!
 
Smiddags!

Krijg net te horen dat Machello helaas niet meer gaat (ik zou eigenlijk bij hem overstappen in zijn wagen en dan zouden we samen naar Zoetermeer rijden).
Nu rij ik dus zelf die kant op.
Ik rij via snelweg Oss, Den Bosch, Utrecht naar Zoetermeer.
Misschien zijn er mensen die ook vanuit Oss / Den Bosch die kant op rijden?
Ik heb nog plaats in de wagen.
 
Jinxz":1gbiguij said:
-S.L-":1gbiguij said:
Hey Guyz !

Long time no speak ! :D

I'm coming over with some dutch friends of mine, also in the arcade / video games thing. Chris you know Randy by now I guess 😉

So you can count on us

-S.L- +4 :mrgreen:

Hey SL, Ye old Shmupper!
I heard through the grapevine that there will be a dedicated Crimzon Clover Vewlix. Randy FTW!

Yup bringing some very special Crimzon Clover PCB for Vewlix.
Also bringing some Cave PCB :mrgreen:
 
-S.L-":2c0qri0s said:
Yup bringing some very special Crimzon Clover PCB for Vewlix.
Also bringing some Cave PCB :mrgreen:

I'm also bringing two Cave PCBs (Ketsui and Guwange).
Would be nice to play some Crimson Clover...never played it before.
 
Ken said:
Man oh man, there is too much hardcore shit going on for next Saturday. It's gonna be awesome!

Nou ik benieuwd! In de topic voorstelronde heb ik net een bericht geplaatst betreft mijn introductie. Dus as zaterdag ben ik met akuma2000 van de partij.
Neem hier 1 introducee mee dus je kan mij op de lijst zetten als MasterG+1.

Thnx

Gr MG
 
Ab79":wccc7htz said:
Smiddags!

Krijg net te horen dat Machello helaas niet meer gaat (ik zou eigenlijk bij hem overstappen in zijn wagen en dan zouden we samen naar Zoetermeer rijden)

Helaas af moeten zeggen. Maar ik kom graag nog een keer die kant op! Maak er een mooie dag van en ik zie de foto's en filmpjes wel weer op de site verschijnen
 
cthulhu":iqv5o0i8 said:
Urm...ik sta niet meer op de lijst, maar ikzelf kom nog wel. Alleen m'n introducee kan niet meer.
Excuses, had niet goed gekeken. Je staat er weer op!

67 man. Kiiiiiiiiiiiiiiick!
 
-S.L-":27dp87jn said:
Hey Guyz !
Long time no speak ! :D
I'm coming over with some dutch friends of mine, also in the arcade / video games thing. Chris you know Randy by now I guess 😉

Hey, nice to see you there again! Been a while indeed :)
 
Back
Top