What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 17-1-2015

Ik zal er bij zijn! Kan bijna niet wachten. Wat eten betreft is het net zoals vorige keer: ik ben vegetarisch, hopelijk kan daar rekening mee gehouden worden, en anders hoor ik het wel, dan neem ik zelf wel weer iets mee. Tot dan, en ik wens jullie alvast prettige feestdagen en een gelukkig nieuwjaar!

Mark -~-
 
Ik meld me aan!

Ik kijk nog even of ik meer game-introducees meeneem naar het fantastische NGC.
 
Lijkt me eigenlijk ook erg leuk :)

Ik zie het NGC erg vaak langskomen, maar ik heb eigenlijk nog niet precies door wat het nou is. Vergeef me daarvoor, maar het is voor de meesten hier zo'n begrip denk ik, dus voor een relatieve nieuweling op dit forum (ondanks heeeeeel veel jaren actief in de arcade wereld tot 2005 ongeveer) is het toch zoeken ...

Ik begrijp intussen:

- het is in Zoetermeer
- volgens mij een samenwerking van meerdere forumleden (Psykick? Cageman?, ....?)
- Wellicht is dit Nozomi forum er aan verbonden (of andersom) ?
- Er staan veel kasten
- Ik heb een filmpje bekeken op het "NGC event"topic en ziet er super uit.

...maar of het nou open is voor publiek, of te huur (bedrijven wellicht), of alleen maar opslag van machines en enkele keren per jaar open? Ik heb het nog niet helemaal kunnen ontdekken ;) Misschien is er ergens een topic over?

Excuses voor mijn onwetendheid :roll:
 
Akuma2000":3hjn39j3 said:
Dat vroeg ik mij ook af :) Dit vindt google:
viewtopic.php?f=5&t=3963

Simpelweg een hal met arcadekasten die eens in de zoveel tijd geopend wordt voor forumleden (en eventueel introducees) om lekker nerdy spellen te spelen en slap te ouwehoeren of wat spulletjes te verkopen/ kopen. De ene keer is het een gewoon Freeplay event (vrij spelen) de andere keer een competitie met daarna vrij spelen.
In het kort: arcadespelletjes spelen en socializen met Nozomi leden.
 
cocobolo":82ns6n6f said:
Ik snap er helemaal niks meer van
Maakt niet uit. Het is ook best een lang verhaal, maar hoe dan ook zeker de moeite waard. Gewoon komen!
Voor het adres kun je me een PM sturen.
 
Ken":2h2pqare said:
cocobolo":2h2pqare said:
Ik snap er helemaal niks meer van
Maakt niet uit. Het is ook best een lang verhaal, maar hoe dan ook zeker de moeite waard. Gewoon komen!
Voor het adres kun je me een PM sturen.
Huh? Ik had toch niet gezegd "ik snap er helemaal niets meer van" ? haha. waar komt dat vandaan? :)

Maar is goed, ik kom heel graag de 17e :-) Count me in please :-)
 
Eh, nee. Het was jouw post in 1 zin samengevat. Leek me wel duidelijk toch? Je staat op de lijst!
 
Ken":14ryrlxw said:
Eh, nee. Het was jouw post in 1 zin samengevat. Leek me wel duidelijk toch? Je staat op de lijst!
Ik was niet meer zo helder ;)
Ok, leuk hoor, ik ben er. Ik zal je even een PM sturen voor het adres zoals in de eerste post staat :)
 
Ik ben er ook heel graag bij +1 vriend die me altijd helpt met de cabinets

heb er erg veel zin in om jullie te ontmoeten

Rinus
 
Helaas heb ik die dag al iets staan dat in principe niet te verplaatsen is. Erg jammer, mocht het toch lukken dan meld ik me alsnog
 
Hello, Ik ben erbij met introducee, en ik neem het eetpakket en happy end.
bij deze mijn opgave. (ik heb eigenlijk wel dienst maar ik kan een paar uur vrij krijgen).
 
Back
Top