What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

Ik kan er vandaag helaas niet bijzijn maar ik wens jullie een schitterend event toe en warm de Daytona cabs alvast op voor het volgend event in maart :!: :!: :!:
 
Ik kan ook aanwezig zijn. beetje laaste moment reactie maar december tot nu is achtermelkaar vakantie geweest XD(london,hotelweek vorige week)
 
Gasten ik moet jullie ook teleurstellen helaas..... Heb net mn bus afgemeld na een enerverende trip van Rijswijk n Breda achter de rug te hebben. 4 x moeten stoppen ivm verleggen onderdelen maar alles is hier en leeft nog... Ik ben echt KAPOT en zie het niet meer zitten om nog n Sweet Lake te rijden jongens. Teringjammer want ik had me echt op verheugd. SORRY met een hoofdletter S..... Have fun though!
 
wow wow wow

impressive game center, i totally didn't expect something like this at all !

thanx for the welcoming there :D

i stayed till the end and felt the real love and passion into those cabs, now i saw the Windy for real, i'm completly in love with it, it's looks really sexy... if I had the place to put one :roll:

I'm happy that I cleared Saidaioujou, as the game is a lot harder on the PCB, almost killed last boss at Futari, and thanx for the applause :mrgreen:

Thanx to Chris for bringing the buttons and balls !

And mostly thanx to the organisers for such a thing, I guess i don't have all the names in my head yet: Ken, Psykick, Cageman and good to meet Sombetzki, see ? I'm really shit at Deathsmiles :lol:

I'll see you guyz around another time :D
 
Great skills sebas amazing!! 8)
Hope to see you next time .
And thanks guys it was a lot fun in the ngc
Yeeha to 15 march.
 
Wat een super dag! Heb me ontzettend vermaakt met alle games en mensen die ik ontmoet heb.
Ondanks mindere graphics dan Outrun 2 is Daytona met een aantal man echt ongelofelijk cool :)
Dank aan de organisatie, volgende keer ben ik er weer bij!
 
Supergezellig was het weer! Ik verbaas me iedere x weer over wat voor toffe community we hebben :D
En volgens mij ook goed dat ik Hassan heb laten winnen met Mario Kart, je moet de organisatie wel te vriend houden dacht ik zo :mrgreen:

Ondanks dat ik constant met die camera liep te zeulen heb ik amper foto's gemaakt;
0z41.jpg

84x0.jpg

d1tc.jpg


mofs.jpg


ruq8.jpg


tcor.jpg


lplf.jpg


81d8.jpg


sbla.jpg


En voor degenen die het gemist hebben... hierbij nog een Viking foto;

41e6.jpg


@-S.L- / Sebastiaan. Good to meet you too! And I was really surprised you were that bad at Death Smiles :mrgreen: Expected a lot more from a guy who plays a mean game of Futari and Saidaioujou! But, just like you said, it's all about training and dedication ;)
 
Was gisteren fantastisch...voelde me weer een klein kind in een snoepwinkel.

@ -S.L- Yes, you were really crap at Death Smiles...didn't see that coming, I guess you should be practicing that game as it's so much fun to play. Learned quite a lot from you about bullet herding and on what to concentrate on...it really worked for me on Saidaioujou. Now I only need to practice a lot more (off to play more MMP). Thanks dude!
 
ik ben ook blij dat ik toch nog ben gekomen, was zeer gezellig en ik heb nu voor het eerst ook Daytona gespeeld..... dat smaakte zeker naar meer

biggup guys
 
Ja het was weer goed geregeld jongens, bedankt voor het organiseren van wederom een succesvol event! :D
 
Heerlijk genoten, jongens! Het was weer een onmisbaar en onvergetelijk event, met een aantal nieuwe gezichten en een aantal te bewonderen nieuwe games (Trouble Witches, Quarth, Puzzle Bobble, DDP SDOJ (+360 mode), Deathsmiles (2?), Armed Police Batrider (eindelijk zonder de input lag van de emulatie) Contra - Shattered Soldier en PS1 Chou Aniki (whoo boy...))!

Hartelijke dankbetuigingen aan Cageman voor het aansluiten van Giga Wing 2, ook weer echt helemaal een game voor mij (ik zal er maar niet teveel over doorgaan, anders ga ik Marcosan er mee vervelen 😉 ).

Het is ook kicken om te horen dat het afgelopen jaar zo voortvarend is verlopen. Hopelijk is het ook dit jaar weer een goed jaar! Ook kicken om te zien dat het NGC steeds internationaler van karakter wordt (So glad that you have been there, -S.L-! I sincerely hope to see more of you and your skills in the future!). Ik wacht met smart af wat de toekomst nog meer brengen zal.

Ik wil de organisatie hartelijk bedanken voor de geslaagde avond - de lange trip meer dan waard - en ik zou zeggen, keep up the good work! Ik ben in ieder geval volgende keer weer van de partij!

Mark -~-
 
WOW! Wat was het weer een enorm succes jongens en meiden! Het was zo mooi om te zien dat de NGC familie aan het groeien is en er veel leuke nieuwe members bij zijn gekomen. Ook tof dat de oude garde er weer bij was om een glaasje te klinken op een hopelijk vet arcadejaar!

Daarbij wil ook zeggen dat wij als NGC ook erg trots zijn dat het er nu zo bij staat en de arcade alleen maar bruter en gaver aan het worden is. Ook dit hebben wij deels te danken aan de hele community! We hebben een flinke aanlooptijd gehad, die we ook nodig hebben gehad, om het maken tot wat het nu is. Ik denk dat we de juiste formule hebben gevonden en ik denk ook dat iedereen het daarmee helemaal naar zijn zin heeft, wij zeker!

Dank jullie wel voor het vertrouwen en the great spirit!

Enorm gelachen weer met een aantal gasten uit het noorden, alleen dit keer lachten ze niet zo hard met Mario Kart haha

Zeer tof om ook Beau en Nasihap te zien!

Also thnx to S.L. for showing us his skills and inspiring a lot of us to play more, more and more! It is nice to have this humble guy as a new member in our community, welcome!
 
Back
Top