What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

voor mij de eerste keer dat ik er heen ga
ik weet alleen het adres niet,
als iemand mij dat zou willen geven via PB
alvast bedankt,
en we hebben er heel veel zin in
 
Wil nog een vriend opgeven Richard :) Hij is gek op racegames dus gaat goed komen kijk er naar uit om daytona met hem te spelen. Ken hem al vanaf dat ik een jaar of 5 ben dus komt goed.
 
Dat zal niet gaan, het is een nieuwjaarsborrel voor Nozomi members. Toch wel wat anders dan een event waar we nooit zo moeilijk doen, maar deze borrel is een sociaal ding voor members om te toasten op het nieuwe jaar. Niet voor vreemden die Daytona willen komen spelen met alle respect ik hoop dat je dat begrijpt.
 
He Ken had ik al laten weten dat ik jullie graag persoonlijk even een nieuwjaar kom wensen 😉
Count me in :mrgreen:
 
Ja Alex rijd weer met mij mee, zolang hij mijn auto maar niet converteert in een arcadekast hahaha :D

Bubbels en een striptease van Pascal, deze nieuwjaarsborrel wordt epic :D
 
Volgende week zaterdag is het alweer zover! Geef jezelf nog even op als je dat nog niet hebt gedaan!

We zouden het gaaf vinden als jullie je eigen favoriete games meebrengen. Kom maar op met die hardcore, obscure en twijfelachtige PCB's!
 
Kijk eens aan niet meer zo sober is ook uit zijn betzki gevallen.
Oh my god, cho aniki is echt de weirdste game die ik ooit gezien heb :P

Die heeft niemand in zijn bezit toch??? Want dan lach ik mij een breuk ben ik bang.
 
Marcosan30":13p6mrg1 said:
Kijk eens aan niet meer zo sober is ook uit zijn betzki gevallen.
Oh my god, cho aniki is echt de weirdste game die ik ooit gezien heb :P

Die heeft niemand in zijn bezit toch??? Want dan lach ik mij een breuk ben ik bang.

Na ff te googlen blijkt dat deze nooit op pcb is uitgekomen, helaas alleen voor console :(
 
Marcosan30":322wr2v6 said:
Kijk eens aan niet meer zo sober is ook uit zijn betzki gevallen.
Oh my god, cho aniki is echt de weirdste game die ik ooit gezien heb :P

Die heeft niemand in zijn bezit toch??? Want dan lach ik mij een breuk ben ik bang.

Urm...ik heb hem voor de PC Engine...

Ken":322wr2v6 said:
Volgende week zaterdag is het alweer zover! Geef jezelf nog even op als je dat nog niet hebt gedaan!

Bij deze wilde ik mij nog even opgeven.

Ken":322wr2v6 said:
We zouden het gaaf vinden als jullie je eigen favoriete games meebrengen. Kom maar op met die hardcore, obscure en twijfelachtige PCB's!

Leuk idee. Echt obscure spellen heb ik niet, maar ik zie wel of ik wat meeneem.
 
Ik wilde via deze weg vragen of iemand mij zou kunnen ophalen en (na afloop) afzetten bij station Zoetermeer aanstaande zaterdag.
 
Abc123":3jl97hnl said:
Ik wilde via deze weg vragen of iemand mij zou kunnen ophalen en (na afloop) afzetten bij station Zoetermeer aanstaande zaterdag.

Vermeld ff wanneer je denkt aan te komen op het station.
 
Jinxz":1rnmp9ji said:
Abc123":1rnmp9ji said:
Ik wilde via deze weg vragen of iemand mij zou kunnen ophalen en (na afloop) afzetten bij station Zoetermeer aanstaande zaterdag.

Vermeld ff wanneer je denkt aan te komen op het station.
Sorry. Ik kom rond 15:39 aan.
 
ik zit ff slecht in mijn tijd deze weekenden :(

ik hoop ff langs te kunnen wippen, maar lang zal het niet zijn vrees ik
 
Back
Top