What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

Tuurlijk zijn wij van de partij. Zal mijn vriendin ook weer vragen ze heeft zich goed vermaakt.
 
ben net een maandje lid hier
maar wil zeker bij zijn zaterdag bij de nieuwjaarsborrel
ik kom dan met een maatje,die hier ook lid word onder de naam " pastoor "
groetjes van 2 terschellinger gamers
 
Ik kom ook, ik laat niet weer een party aan me voorbij gaan. :D
 
sombetzki":2woq4bns said:
Lijkt erop dat ik er ook ben. Betekent dus weer ontbijt bij de McD met Marco in Steenwijk...
Heb jij een 3 ds toevallig? Zo ja, neem die dan effe mee. Mijn vriendin moet alleen nog de provincie gro ingen voor haar streetpass.
 
Ratson":1rqsn6q3 said:
sombetzki":1rqsn6q3 said:
Lijkt erop dat ik er ook ben. Betekent dus weer ontbijt bij de McD met Marco in Steenwijk...
Heb jij een 3 ds toevallig? Zo ja, neem die dan effe mee. Mijn vriendin moet alleen nog de provincie gro ingen voor haar streetpass.

Haha, nee man, sorry. Cool concept dat streetpass.
Weet ook zo 1,2,3 niemand met een 3Ds die ik ff zou kunnen lenen. Mocht ik er toch eentje kunnen lenen van iemand neem ik die wel mee.
 
Zie dat ik nog niet gereageerd had... :oops: Benerbijuiteraard!

Ps. Ik had net de schoonouders van Rudie aan de lijn; het verplichte koekhappen en kabelkakken gaat niet door dit jaar. Je kunt dus komen. Amen.
 
yo, ik wil ook gaan... is er iemand die langs veenendaal komt, carpoolen enzo, dat is voor mij een optie ;)
 
Back
Top