What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Nieuwjaarsborrel 11-1-2014

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Beste Nozoms,

Het NGC Event II: Out of Space was een groot succes! Graag geven we dit een vervolg tijdens de jaarlijkse nieuwjaarsborrel, dit maal te houden op zaterdag 11 januari 2014 vanaf 16:00 uur in het NGC te Zoetermeer. Graag heffen we met jullie het glas op het nieuwe jaar, alvorens elkaars kont te schoppen in een potje 6-player Daytona USA :mrgreen:

Kosten p.p. voor deze zaterdag voor gamen incl. eten en drinken zijn wederom € 15,-.
Geef hieronder even op of je erbij kunt zijn, i.v.m. in te schatten bubbels en fris.

1. Cageman
2. Psykick
3. Mart
4. Beatmaster-P
5. Ken
6. Jinxz
7. Sphere
8. Ratson
9. Muijsch
10. Beau
11. Nasischijf
12. vwbabe
13. Gyruss
14. Julian
15. El Pancho
16. NOVA
17. hotshot123
18. Pastoor
19. DLX
20. ckong
21. Sombetzki
22. loempiavreter
23. Trailblazer
24. Asure
25. Marcosan30
26. GypsyQueen
27. Wause
28. Stevuns
29. Kickspace
30. cthulhu
31. Robert
32. -S.L.- (aka le Hardcore :mrgreen: )
33. NeTaXe
34. joeks
35. ...
 
Muijsch":hd2mcn6y said:
Oh, I'm -SO- gonna be there. Ik moet alleen kijken of Simon weer mee wil. Ik laat het wel weten als dat het geval is.

Mark -~-

That's the spirit, Mark :)
 
Ik denk dat ik er ook wel weer bij ga zijn. Hahaha! :mrgreen: ;-)
 
Ik ga proberen erbij te zijn (ligt er maar helemaal aan of m'n vrouw avonddienst heeft of niet).
 
Ratson":rcdnd3km said:
Ken":rcdnd3km said:
Ratson":rcdnd3km said:
Aanwezig!
Kan ik de rest van de Ratson clan er ook bij knallen?

Ga er maar vanuit van wel. Kans is klein dat het niet zo is.

vwbabe, please confirm what this aging hipster has to say...
 
Beau en Nasischijf in da house... DLX komt op de koffie!
 
Neeeee! Dan moet ik een weekend met mijn schoonouders weg..... Kakzooi!
 
Back
Top