What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

Thnx nogmaals voor de invite Hasan! De FGC kan niet zonder arcade 😉

Foto's volgen nog :p
 
nindo":372v7yo2 said:
Thnx nogmaals voor de invite Hasan! De FGC kan niet zonder arcade 😉

Foto's volgen nog :p

En een arcade kan niet zonder een goede FGC!
Ik denk dat ik het HD hoekje maar eens moet uitbreiden met meer fighters.
 
@ Jinxz: meer fighters zou nice zijn! Wil niet veel van jullie vragen maar een aantal mensen in de FGC wachten echt op een 100% arcade toernooi :p

Inmiddels een maand later maar ik had nog foto's beloofd:

11009100_10204571801028970_3418299760633609110_n.jpg


14273_10206342792107994_1444357524953803214_n.jpg


11081408_10206342791667983_9067761839162740659_n.jpg


16887_10206342792267998_3560555329556204096_n.jpg


10931057_10206342793148020_5187748293009208994_n.jpg


11021513_10206342793628032_8420276589875444342_n.jpg


11079622_10206342794388051_997422464961862696_n.jpg


11121_10206342794588056_174906057882761720_n.jpg
 
Ziet er weer gezwellig uit...volgende keer ga ik m'n uiterste best doen om er weer bij te zijn.
Meer vechtspellen zou leuk zijn, zowel oude als nieuwe...misschien een toernooitje met vechtspellen? Kan ik laten zien hoe erg ik ook met vechtspellen zuig (net zoals met alle andere soorten spellen...).
 
Dr Doggystyle":2nykbfo2 said:
wanneer is er eigenlijk weer zoiets ?
mn zoontje en ik kunnen niet wachten :)

+1

En hopelijk op een datum waarop ik kan en dat het een volledige dag open is :D
 
Morgen nieuws en een datum EN.....

Beloofd.
 
Zal niet er na zijn. Verder zeg ik niks :D
 
Oe oe oe oe...laat het alsjealsjealsjeblieft niet op een dag zijn dat ik op vakantie ben...
 
Back
Top