What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC "for good ol' times sake" Gathering/Gamenight

Trailblazer":1oo8duht said:
niet het hele NGC te viraliseren.... Iedereen veel plezier vanavond en tot de volgende!
Heel veel beterschap ook voor Da Dude
Ik heb er zin in. Hoeveel van de Daytona's zouden er er vanavond (blijven) draaien?
Ik zou graag een keer Daytona-les willen krijgen. En dan bedoel ik niet dat iemand mij een lesje gaat leren.
Graag zou ik ook een keer willen battlen met puzzle games zoals Tetris of Puyo (Of Tetris vs Puyo op de ps3)
Ik zou eventueel ook zelf een keer een ps2 en ps3 met 4 controllers mee kunnen nemen voor 4 player tetris/puyo battles. Ik ben niet heel goed, maar ik zit op een redelijk niveau. Zijn er meer Tetris fans?
 
d":16qfaf01 said:
Trailblazer":16qfaf01 said:
niet het hele NGC te viraliseren.... Iedereen veel plezier vanavond en tot de volgende!
Heel veel beterschap ook voor Da Dude
Ik heb er zin in. Hoeveel van de Daytona's zouden er er vanavond (blijven) draaien?
Ik zou graag een keer Daytona-les willen krijgen. En dan bedoel ik niet dat iemand mij een lesje gaat leren.
Graag zou ik ook een keer willen battlen met puzzle games zoals Tetris of Puyo (Of Tetris vs Puyo op de ps3)
Ik zou eventueel ook zelf een keer een ps2 en ps3 met 4 controllers mee kunnen nemen voor 4 player tetris/puyo battles. Ik ben niet heel goed, maar ik zit op een redelijk niveau. Zijn er meer Tetris fans?

Yes! Groot Tetris fan. TGM staat nog steeds op mijn verlanglijstje en Puyo VS Tetris moet ik nog importeren...
Puzzle Bobble kan ik mezelf ook redelijk goed in noemen ;)
 
d":2vuvrbsz said:
Ik zou graag een keer Daytona-les willen krijgen. En dan bedoel ik niet dat iemand mij een lesje gaat leren.

Lol

Maar wie houdt er nou niet van tetris. Met z'n vieren op de Wii is ook geweldig trouwens.
 
Voor iedereen die gaat, have fun (wat wel zal lukken, met de huidige line-up qua cabs zou zelf de grinch een glimlach op zijn gezicht krijgen) :)

Kan er zelf helaas niet bij zijn dit keer :(
 
Ben wakker, leuke tijd gehad, leuk gesproken met een paar mensen, degene die ik niet echt gesproken had, sorry excusses, nog verder gegamed, geprobeers wakker te blijven (laat naar bed eergister) maar toch leuke avond gehad. De kraaltjes van akuma waren er niet, toch hadouken kunnen doen. Was echt toffe avond. Iedereen die kwam heeft individueel bijgedragen aan de gezellig ;-)
 
wij vonden het ook heel erg gezellig
leuk om weer een boel anderen gesproken te hebben.

altijd leuk om dit te horen : "wie ben je op het forum ? Dr Doggystyle
Ooooh die van die MK collectie ! " :)

en nog bedankt dat we MK9 op een arcadekast hebben mogen spelen
dat was ook heel erg leuk.
 
Zo, wat een enorm drukke, maar ook gezellige dag gisteren! Al erg vroeg uit de veren een besloten event gehost en daarna lekker gamen, kletsen met the usual suspects van het forum en weer een hoop nieuwe mensen mogen verwelkomen.

Ook leuk dat de hardcore fightcommunity weer flink aanwezig was en zich flink hebben vermaakt!

Erg trots met wat we nu hebben staan, hoe gesmeerd het NGC draait en dat we met een aantal hobbyisten het kloppend hart van Arcadegaming in Nederland zijn. Dank voor de aanwezigheid en de support. Tot de volgende keer! 😉
 
Balen dat ik gisteren boven een emmer hing en ik er niet bij kon zijn. Snel inhalen dus...
 
Weer een geweldige avond!
Moet nog steeds lachen dat Flay de hele avond achter Daytona zat xD
Ben je wel naar huis gegaan met de highscore? xD
 
Wat een epische dag was het gisteren!!
Uiteindelijk ben ik 17 uur aan een stuk in het NGC geweest en dat was het meer dan waard.
Het was heerlijk om de bekende gezichten te zien en vooral ook leuk om veel nieuwe gezichten te zien. En dat voor een kort aangekondigd event.
Hoog niveau Ultra SF4, spierpijn verwekkende potjes Chabudai maar voor mij waren de potjes Daytona het meest epsich.
Ik had de lat gelegd met de Daytona highscore op het forum maar al snel had Flay m'n score verbroken. Vervolgens in volle frustratie een uur lang staan hameren op zijn tijd. Toen ik uiteindelijk m'n snelste startronde verbrak en in de 3 rondes erna alle 3 keer de snelste ronde-tijd neerzette kreeg ik het voor elkaar om Flay's beestachtige tijd te verbreken.
3:00:10 is de nieuwe lat.

Dikke props voor een communtiy die VEEL meer is dan de som van het aantal deelnemers!!
 
Akuma2000":170ci37z said:
Weer een geweldige avond!
Moet nog steeds lachen dat Flay de hele avond achter Daytona zat xD
Ben je wel naar huis gegaan met de highscore? xD

Hahahaha idd, ben er ook benieuwd naar of hij t verbroken heeft want halverwege de avond gooide Chris mister shadaloo weer roet in t eten door de recente highscore weer te verbreken xD
 
Dank aan heel het team voor weer een fantastische avond.
Ik was blij dat ik nog eens Daytona kon spelen :D
De races met 5 tesamen was episch en de Time Attacks waren een vrolijke mix van fun en frustratie :o
Akuma2000":1o0i7hh5 said:
Weer een geweldige avond!
Moet nog steeds lachen dat Flay de hele avond achter Daytona zat xD
Ben je wel naar huis gegaan met de highscore? xD

Helaas niet Freddy, de nacht was daarvoor te kort of Jinxz zijn tijd te scherp maar dat laatste zeg ik niet te luid want hij loopt nu al met zijn hoofd in de wolken
 
Waar zijn de foto's voor de mensen die niet konden, omdat ze bier met burger zouden gaan doen, maar ook dat niet doorging door griep :evil: .


hahahaha, ik zie dat ik de vrijdag dubbel wat gemist heb. Zoals Ken zegt, snel weer doen.
 
Back
Top