BoneyBob, onze +1 en ik vonden het oprecht echt mega tof, we waren er ook tot 02:00. Het was een super gezellige avond en de cabs en locatie waren fantastisch!
Ik heb nog steeds gehoorsschade van die nep-beatmania en een S-rank behaald op Crazy taxi! Daytona was echt lachen, dankzij mijn Initial D-skillz kon ik lekker met de pro's mee racen! Jammer dat die drumstel-game kapot was, die zag er heel vet uit
De volgende keer zijn wij er waarschijnlijk weer bij!
PS. ik had begrepen dat er een jarige-job (of is het met een p?) aanwezig was, waarom hebben we niet een liedje gezongen?
Ik heb nog steeds gehoorsschade van die nep-beatmania en een S-rank behaald op Crazy taxi! Daytona was echt lachen, dankzij mijn Initial D-skillz kon ik lekker met de pro's mee racen! Jammer dat die drumstel-game kapot was, die zag er heel vet uit
De volgende keer zijn wij er waarschijnlijk weer bij!
PS. ik had begrepen dat er een jarige-job (of is het met een p?) aanwezig was, waarom hebben we niet een liedje gezongen?



















