michelze
Cabinet Dweller
Dit is goed nieuws. Ik zat me al langer af te vragen wanneer we weer los konden in het nieuwe NGC.
Het zal wel een monster klus geweest zijn, maar het is de heren weer gelukt.
Klasse !
Maar nu heb ik een feest van mijn schoonfamilie......
Afzeggen daar is een tikkeltje lastig, helemaal als ik mijn twee zonen mee zou nemen. Naar het NGC wel te verstaan.
Hmm, ik ga voor safe.
Tot de volgende keer.
Veel plezier allemaal !!!
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk
Het zal wel een monster klus geweest zijn, maar het is de heren weer gelukt.
Klasse !
Maar nu heb ik een feest van mijn schoonfamilie......
Afzeggen daar is een tikkeltje lastig, helemaal als ik mijn twee zonen mee zou nemen. Naar het NGC wel te verstaan.
Hmm, ik ga voor safe.
Tot de volgende keer.
Veel plezier allemaal !!!
Verstuurd vanaf mijn HTC One_M8 met Tapatalk