What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event V: The Grand Re-Opening!

Haha! Toch houden we dat nog even geheim. Het is sowieso iets waar de skills van Dexx goed tot zijn recht zouden moeten komen. En er zit wel een leuk verhaal aan, maar dat vertellen we graag met een biertje in de hand op 11 juli.
 
Cageman":2l4i4e1k said:
Haha! Toch houden we dat nog even geheim. Het is sowieso iets waar de skills van Dexx goed tot zijn recht zouden moeten komen. En er zit wel een leuk verhaal aan, maar dat vertellen we graag met een biertje in de hand op 11 juli.

Haha, even teasen. Dat maakt de verrassing alleen maar leuker. Wel even een serieus vraagje, staat de Initial D5 en de Crazy Taxi er nog? Ik moet even mijn master-niveau skills in beide games laten zien ofc.... :D

Maar ik ben er sowieso volgende week ;)
 
TOP. Ik ga eerst los bij DEXX, en dan rijden we door voor nog meer gekheid.

Zolang ik niet weer tegen hem keyboard mania moet doen, want dan zie ik weer wat al die jaren muziekles (orgel, tja, jaren 80 :oops: :oops: :oops: ) me opgeleverd hebben. NADA!!!! :mrgreen:
 
Da Dude":fq244nis said:
TOP. Ik ga eerst los bij DEXX, en dan rijden we door voor nog meer gekheid.

Zolang ik niet weer tegen hem keyboard mania moet doen, want dan zie ik weer wat al die jaren muziekles (orgel, tja, jaren 80 :oops: :oops: :oops: ) me opgeleverd hebben. NADA!!!! :mrgreen:

tsja.. er staan gelukkig niet 100 man naar je te kijken af je vol op je plaat gaat met deze game :mrgreen:
 
Jesus wat duren die dagen tot het event lang :(
Kunnen jullie niet wat sneaker-a-peek foto's maken van de nieuwe locatie? :mrgreen:
 
Marcosan30":1vvykmwy said:
Jesus wat duren die dagen tot het event lang :(
Kunnen jullie niet wat sneakers-a-peek foto's maken van de nieuwe locatie? :mrgreen:

Zoiets bedoel je???

DSC_0995.jpg

DSC_1018.jpg


Nog steeds jammer dat ik het eindresultaat nog niet kan aanschouwen...volgende keer beter.
 
Nog steeds jammer dat ik het eindresultaat nog niet kan aanschouwen...volgende keer beter.[/quote]

Wow net foto's in de mail gehad, wat een vette shit :shock:
Boel nieuwe cabs, mooie ruimte voor de hapjes en drank!

Je zou dit epische event toch missen 😉
 
Och ja, ben dan toch lekker op m'n vakantieadres...ben ik ook echt aan toe. Wel foto's maken he mensen? Kan ik lekker jaloers zijn.
 
Back
Top