What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event IV: Overkill!! 11-10-14

Het was h-e-l-e-m-a-a-l--t-e--g-e-k !! :shock:

Voor mij ook de eerste keer en lache om iedereeen eens bij gezicht te zien en met de bekenden bij te kletsen.
Super genoten van de gave setup van alle kasten, veel games uitgeprobeerd en gespeeld (inclusief cthulhu's fantastische vakantie geld lozing 😉)

Uiteraard ook Darius Burst Ex gespeeld - maar moest hem wel delen met de 50+ andere kasten :roll:

Nozomi organisatoren BEDANKT! Volgende week weer? :mrgreen:

De hamburgers waren helemaal top!
Huge-hamburger-_ttjs.jpg
 
Da Dude":1nj651jq said:
offtopic:

Ze hebben daar ook een afromember. Al is die van ABC toch veel mooier :mrgreen:
image.php

No one insults my friend Mikhail Kiselgof.
Of to Siberia with you! ;)

Hele toffe kerel dat.
 
Ratson":3f18l0sl said:
offtopic:

No one insults my friend Mikhail Kiselgof.
Of to Siberia with you! ;)

Hele toffe kerel dat.

Zal best, ik beledig niemand, Misschien omdat ik kaal wordt, maar afro's zijn cool :D


Zal binnenkort mijn foto's bijplaatsen, heb er best weer wat gemaakt.
 
Wow dat ziet er goed uit zeg! :shock:

Baal enorm dat ik er niet bij kon zijn maar ga mijn uiterste best doen om er volgende keer bij te zijn.

die dariusburstEx is trouwens helemaal te gek, gespeeld op eurocade en zou ik graag weer eens proberen en als ie ooit eens te koop komt te staan zou dat best leuk staan in mijn huis ( als ie er ooit in past :lol: )
 
Back
Top