Psykick":35ygetra said:Sowieso met z'n allen even de vakantie overleven en het RGE laten passeren. Wellicht ergens eind september, dus hou je agenda's maar open rond die periode. Gewoon geen gedoe en onder het genot van een lekkere burger en biertje in onze nieuwe setting met wat nieuwe parels elkaar de hand schudden. Sounds fun to me![]()
Cageman":eil4jx7s said:Dadude de plaatjesvinder![]()