What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Psykick":3ewkknyp said:
Hey komt Ckong nou of niet? Zoniet fijn weekend Erik!

Nee, ik kom helaas niet. Ik wens jullie allemaal wel heel veel plezier en ik hoop er een volgende keer weer bij te zijn.

Have fun! :D

was weer toppie bedankt iedereen eten was lekker saus lekker pittig
Robert is de nieuwe champ en ging ervandoor met de prijs 8)
bedankt crew .

Was zeker weer een enorm succes. Wat heb ik een lol gehad. TEAM 1!!!!

Gefeliciteerd Robert, met je prijs. Je hebt hem verdient!

Was weer super gezellig, goed geregeld weer mannen! Saus was inderdaad heftig, had ik dat geweten vooraf had ik iets minder royaal over mijn eten gegoten, nu werd het een battle met de bami, die ik wel gewonnen heb gelukkig :). O ja en point blank ruled.

Zo wat weer een vreselijk vet event was dit, een aantal hoogtepunten:

- bubble bobble winnen van mijn nemesis (ja je weet wel wie je bent)
- vreselijk lekker eten (complimenten aan de organisatie en hasan in het bijzonder)
- ontzettend gezellig in team 1
- lachen met nasischijf en dayo

Heel klein minpuntje:
- Chris werd vies tweede, hoewel het de winnaar ook zeker gegund is :D

Holy shit wat een episch event weer! Respect voor de organisatie, was allemaal weer tip top geregeld. Enorm veel schik gehad met de competitie en sowieso is het elke keer weer super gezellig om er weer bij te zijn. Hoogte punten, een bijna oneindige rally met Virtua Tennis 2 en natuurlijk de nek aan nek laatste lap van Daytona met epische car flip van Jinxz nét voor de finish (bedankt paarse auto!) :lol:

Hey gasten,

vond het echt tof vandaag, ik kijk al uit naar het volgende event!

Overigens ook complimenten voor de organisatie

Back