Asure
TATE Mode Pilot
Niks winning team.. 
Er is maar één winnaar per team dankzij de knockout-indeling.
Dus het is meer een soort groep. Technisch gezien maakt het niet uit waar je zit. Alleen komt er sneller een confrontatie met bepaalde mensen die toevallig bij elkaar in de groep terecht zijn gekomen, en worden deze al in een eerdere fase uitgeschakeld. (dwz. er blijft maar één winnaar per team over.)
Maar, als ik het verkeerd heb hoor ik het graag
Er is maar één winnaar per team dankzij de knockout-indeling.
Dus het is meer een soort groep. Technisch gezien maakt het niet uit waar je zit. Alleen komt er sneller een confrontatie met bepaalde mensen die toevallig bij elkaar in de groep terecht zijn gekomen, en worden deze al in een eerdere fase uitgeschakeld. (dwz. er blijft maar één winnaar per team over.)
Maar, als ik het verkeerd heb hoor ik het graag