kung fu master":96jdnqnu said:Dit is gaaf, onder voorbehoud wil ik meedoen!
Tekken
Trailblazer":242ewg9p said:kung fu master":242ewg9p said:Dit is gaaf, onder voorbehoud wil ik meedoen!
Tekken
Je moet eerst forumleden zeggen. N.o.z.o.m.s. maar dan aan elkaar
Ken":3cg10755 said:Trailblazer":3cg10755 said:kung fu master":3cg10755 said:Dit is gaaf, onder voorbehoud wil ik meedoen!
Tekken
Je moet eerst forumleden zeggen. N.o.z.o.m.s. maar dan aan elkaar
Zou je jezelf eerst niet eens heel snel opgeven voor het event ouwe reus?
Abc123":8vwhwuiy said:Benefiet voor Ratson!
Ratson":2f5z7015 said:Abc123":2f5z7015 said:Benefiet voor Ratson!
Met een benefietje ga ik er niet komen. Deze keer gaat het me echt 3 a 4 jaar kosten om uit de crisis te komen.
Maar uiteindelijk komt het wel weer goed.
Psykick":vswjynhd said:Ratson":vswjynhd said:Abc123":vswjynhd said:Benefiet voor Ratson!
Met een benefietje ga ik er niet komen. Deze keer gaat het me echt 3 a 4 jaar kosten om uit de crisis te komen.
Maar uiteindelijk komt het wel weer goed.
Nou Gideon van thuis blijven wordt je helemaal niet vrolijk en die paar centen zouden je ook niet helpen dan. Ik leef de laatste 10 jaar al on the edge en heb altijd de gezelligheid opgezocht anders word je helemaal knetter.
Dus benefiet en zo niet nodig, dit keer ben je gewoon op rekening van het NGC, ultra all-in![]()