What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Cool, ben er zeker bij tenzij er iets te vroeg ter wereld gaat komen.

Ik ben voor space zap, een ultieme versus oldschool space battle laser action button basher game is dat toch zeker!

ruderudie":2dx60366 said:
Cool, ben er zeker bij tenzij er iets te vroeg ter wereld gaat komen.
Zorg er eerst maar eens voor dat je zelf op tijd bent volgende keer 8)

Ps kan indien nodig ook originele ssf2x meenemen, berg ng versus games op mvs (en boot van hokuto no ken).

Misschien is decathlete op de stv nog een idee? Kan ik dan ook meenemen.

Ken":16a0rqmn said:
Sphere":16a0rqmn said:
blablabla
Geef jezelf nou eerst maar eens officieel op voor het event Sphere! :mrgreen:
Hahaha, het is mij nog even te ver weg. Ik verwacht er wel bij te zijn maar moet het nog even checken... maar ja als de games goed zijn is natuurlijk mijn motivatie om te komen des te groter! :mrgreen:

Sphere":2wpdpuvh said:
maar ja als de games goed zijn is natuurlijk mijn motivatie om te komen des te groter! :mrgreen:

Chantage!!! Het NGC team was juist van plan om te gaan sjoelen en schaken en nu moeten er ineens vette arcade games gespeeld worden :evil:

Ik kan wel een sjoelbak meenemen. Heb nog een wedstrijdbak staan.

240px-Happy_smiley_face.png

Ik moet ff kijken of ik kan die dag, zo ja kun je uiteraard weer meerijden Byron

Vanaf mijn mobiel verstuurd

Overigens, ik heb Twinkle Star Sprites niet voor MVS, maar heb hem wel voor AES. Mocht de MVS cartridge niet te vinden zijn kan ik altijd m'n AES met Twinkle Star Sprites meenemen als er een tv staat waarop hij aangesloten kan worden.

Ik en een vriend van me (Bob) zijn er deze keer ook bij!

Super Street fighter 2 Turbo moet zeker op de lijst! Is echt een must-have titel! Puzzle fighter is ook best tof omdat het wat competatiever is dan puzzle bobble IMO.

Back