What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event III:Versus Edition - Rated: *****

Ik ben er bij

p.s. geweldige Team noord banner, kunnen wij een achterhoek team van de grond krijgen???? :D

I'm in. Bij mij schoten ook puzzle fighter en de 1e mario bros tebinnen.

Ik moet er nog vrij voor kan vragen, maar zonder tegenbericht ben ik van de partij, zet mij er maar bij. Ik ben niet echt een versus-man, maar de lol moet veel goedmaken!

Toevoegend aan het rijtje Vs.-puzzlers: één van de Puyo Puyo's? Of een fighter: Waku Waku 7?

Mark -~-

Tja ik ben wel een fan van Soul Calibur :)

Vroeger ook veel Baku Baku gespeeld en Track en Field.

Sign me maar in trouwens!

idd een buttonbasher zoals Track n Field of Combat School zou geweldig zijn.

Ik heb toen de tijd Hyper Athlete aan Mart verkocht... 3D versie van Hyper Olympic en nog wel vetter denk ik! GamePlay is the same!

Tegen de tijd van het Versus event ben ik in 't bezit van een Japanse 'The Bishi Bashi'. Misschien wel leuk om die mee te nemen.

Hyper Olympic/Track & Field zijn aanwezig in het NGC. Goed idee :)
We hebben ook nog de laatste versie uit die serie: Hyper Athlete.

Maar pas op, die is van DLX geweest en hij is zeer geoefend in die game :D

Ik mis hem nog steeds hoor Mart die game! Ohh wat heb ik gelachen thuis met die game, met maten. Heb er nog rsi van in men klauwen :P

Edit; Oh ja Point Blank (2), maar dan moet er wel een cab zijn, die natuurlijk niet 1-2-3 geregeld is.

Dead or alive 2
Ik kan mijn Atomiswave wel meenemen voor Hokuto No Ken / Fist Of The Northstar.
Die wilde veel mensen hier op het forum proberen.

En NATUURLIJK Inu No Osanpo :mrgreen: :vomit: :mrgreen:

Ik heb noge een puzzle game waar gegarandeert niemand van ons goed in is.
Het heet space en is blijkbaar gemaakt door het bedrijf ducksan.
Werkt helaas alleen in een kast met muntinworp. Credit switch lijkt niet te werken.

Staat in de agenda...ik kom ook.
Twinkle Star Sprites is echt een must. Qua vechtspellen is Hokuo No ken wel een goede (tenminste, als de instant kills niet mogen) en misschien zijn Daemon Bride en Asura Buster ook wel leuk voor de verandering.

cthulhu":1ywobcoo said:
Twinkle Star Sprites is echt een must.
Jaaaaa!!! :D Twinkle Star Sprites is the bomb in versus mode! Echt een geniaal spel! Overigens is Sokonuke Taisen ook een leuk versus spel. Heb ik liggen mocht er interesse in zijn:

Back