What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC EVENT II 'SAVE THE DATE'

Status
Not open for further replies.
Even een idee voor de organisatie, is het een idee dat iedereen een naambordje ala Anonieme Alcoholisten op doet die dag? Persoonlijk heb ik nogal moeite om namen te onthouden en zeker bij zo'n evenement is het ook gewoon leuk om de namen + nicknames van iedereen tegen te komen. Het is gewoon een kwestie van etiketten kopen bij de boeken handel, standaard witte maar als jullie het professioneel willen aanpakken kan ook zoiets:

name-tag.jpg

:D
 
Hi everybody :D

Hé, geweldig NGC team!! kom eens met een paar kleine details! Wat kunnen we onder andere verwachten?
 
Dat gaat begin deze week allemaal duidelijk worden!
 
Ik kan ook eventueel komen .Het ligt aan het voornamelijk of het op de ngc plaatsvind in zoetermeer(vaste locatie zoals bij shmup event/eerste event met bbq ).

Ook ben ik geintreseerd in de locatie in zoetermeer .Ik kan een industriegebied bij de driehooibergen .Als dit ge'pméd kan worden :D
 
Ik neem aan dat je bedoeld dat dit event plaats vind in Zoetermeer, in het NGC. Dat lijkt me nogal logisch inderdaad :)
 
Nou ja, we kunnen voor het Thialf stadion gaan, Holiday on Ice: Arcade Edition :)
 
Ratson":3j76fa17 said:
Nou ja, we kunnen voor het Thialf stadion gaan, Holiday on Ice: Arcade Edition :)

Rats zeg nou niks.... anders verplaatsen ze de locatie dalijk nog naar het Silverdome :P
 
Iedereen die zich heeft aangemeld krijgt binnenkort meer info, inclusief de locatie :-)
 
Ja bedoelde het voornamelijk in zoetermeer plaatsvind(naar het centrum kan lopen.Als daar restaurant gepakt ga worden ter afsluiting ).Alles staat open bij begin text vandaar de vraag.

Als dit zo is meld ik me ook aan :D .Anders moet voor vervoer oplossing zoeken.Veroer erheen/terug die dag is geen probleem.
 
Ja, het is dus in Zoetermeer. We gaan niet met zijn allen na het event nog ergens eten, dat regelen we allemaal ter plekke. We blijven de hele dag op dezelfde plek.
 
Cageman":21rv68wj said:
Ja, het is dus in Zoetermeer. We gaan niet met zijn allen na het event nog ergens eten, dat regelen we allemaal ter plekke. We blijven de hele dag op dezelfde plek.

count me in/ik ben erbij :D
 
Dag Ken,

is er nog plaats 15 dec? Dan zou ik er graag bij willen zijn :)
 
Yep, jullie staan erbij!
 
Helaas al een druk programma had een goede reden geweest om eens te komen kijken
Maar de avond ben ik bij feuerengel @ de boerderij zoetermeer dus iedergeval in de buurt geweest 8)
Hoop een hoop foto’s te zien van het evenement.
 
Jammer, je kunt ook altijd een uurtje komen kijken polderarcade!
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top