What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC EVENT II 'SAVE THE DATE'

Status
Not open for further replies.

Ken

High Score Hunter
Joined
Aug 10, 2005
Messages
4,799
Reaction score
0
Beste Nozomi'ers!

Afgelopen augustus hebben we de eerste Nozomi.nl meeting gehouden in het NGC, wat ons betreft een groot succes. Bij deze willen we graag alvast een 'save the date' in jullie agenda zetten voor de tweede meeting, die volgens de eerste plannen gerust een event kan worden genoemd.

We gaan het dus wat anders (lees: episch) aanpakken.
Wat we precies allemaal van plan zijn horen jullie zeer binnenkort, maar voordat het zover is wil ik graag de volgende datum in jullie agenda zetten:

ZATERDAG 15 DECEMBER

Als om welke reden dan ook er teveel Nozomi members niet kunnen gaan we een andere datum prikken, maar we zouden het graag nog voor de jaarwisseling willen organiseren.

Weet je nu al dat je dit hoe dan ook niet wilt missen, geef je dan alvast op.
Het enige wat je hoeft te doen is een reactie hieronder te plaatsen dat je er bij bent.

Thanks!

Het NGC-team

Aanwezig (34 man al, wees er snel bij!):

DLX
Sphere
ZeMMiK
Peet1979 +2
Pat7o
ckong
Trailblazer
ruderudie
Gyruss
Level42
Robinholland
ElPancho +1
NaomiFreakster +1
Ratson +3
ne0
Jinxz
Da Dude
bjt
Beau +1
japancollector
stevuns
Ken
Psykick
Mart
Beatmaster-P
Cageman
 
Hmm... interessant. Ik ga mijn agenda (mijn vrouw) vragen of dat mogelijk is! :D
 
Is het Retrokings.nl team welkom om hier een uitgebreide videoreportage van te maken?
 
Zeker, dit is het event waar we het al over hadden Peet!
 
kick! Ik ben er bij.

(vanavond helaas, komt er iets tussen...)
 
Ken":3sho7nf9 said:
Zeker, dit is het event waar we het al over hadden Peet!

Oke, mooi! Gaan we de datum alvast noteren!

Tegen die tijd hebben we nog wel even contact.
 
Level42":10ifqhiq said:
Ik ga mijn best doen om te komen ! :)

Dat zou top zijn. Nu alleen McGyver nog en dan is het Eurocade team volledig present. :-)

Nou kom op, tease ons met wat details!
 
ckong":12uxi2xh said:
+1

Eens kijken of ik het Eurocade team kan mobiliseren.


Oohh komen er ook leuke woodies dan? ;) Ik zou niet weten waarom 15dec niet kan, maar ga het ff in de groep gooien hier.
 
Ik gooi het thuis in de groep. Me zoon is de 18e jarig.
ff kijken wanneer zijn kinderfeestje en verjaardag gevierd gaan worden.

anders ben ik erbij
 
Top guys, we zitten al op 26 man. Reageer even asap als je er bij wilt zijn, ben bang dat we uiteindelijk naar een maximaal aantal gasten kunnen gaan werken en de grens ligt toch echt ergens bij 35. Zou het echt niet tof vinden als bepaalde vaste gasten niet kunnen komen omdat een lijst toch een keer vol raakt. Trust me, dit wil je echt niet gaan missen....
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top