ruderudie
Bullet Dodger
- Joined
- May 19, 2006
- Messages
- 1,581
- Reaction score
- 0
Beetje laat maar ik had nog een babykamer te schilderen vandaag
, maar echt het was een van de coolste dagen op het NGC gisteren terwijl ik nog uren te laat was om mee te doen aan de shmup battle ook! De huidige setup is echt top, zoveel nieuwe games zeg, bizar gewoon. En initial D 6 is leuk, maar kom op Daytona x 6 is echt de bomb en ik denk dat ik nog best tot 23 uur had kunnen racen als ik geen blaar op mijn stuurhand gekregen zou hebben. Gruwelijk cool, vette avond, dikke shit: jammer dat we weer een kwartaal moeten wachten om deze harcore te kunnen beleven!!! Wel weer wat nieuw vuur voor mij eigen room gekregen, dus ga daar weer eens mee aan de slag. Thanks guys!!














