What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NGC Event II: Out of Space!

Cageman":38q09y5f said:
ik ben eigenlijk alleen maar goed in driving games :D
03jokken.jpg
 
Ratson":3ielp76i said:
Anders ontvoeren we je wel, ik woon ook in Dordrecht.
Kan je vrouw ook niks zeggen, gevalletje overmacht ;)

Ook een mogelijkheid, maar niet nodig...hoeft niemand te werken op die dag dus ik kan. Ik heb alleen geen adres, dus als iemand die voor die tijd even op de PM wil gooien, stel ik dat zeer op prijs.
 
Ken":250x1wy4 said:
Cageman":250x1wy4 said:
ik ben eigenlijk alleen maar goed in driving games :D
03jokken.jpg
Dit kan alle kanten op natuurlijk:

Ik lieg omdat ik erg goed ben in driving games
ik lieg omdat ik eigenlijk goed ben in shmups
Ik lieg omdat ik helemaal nergens goed in ben

Kortom, which one is it :-)?
 
Waarschijnlijk is het antwoord dat je ook in het shmup genre de nodige skills hebt. :D

Theoretisch kan het antwoord ook zijn dat je slecht bent in driving games :?
 
Gisteravond Refik/Lorre001 over de vloer gehad en die had een mooi pcbtje mee!
(een hele stapel had hij bij zich om eerlijk te zijn)

Hele avond stond in het teken van Futari! We hebben minstens 3 uur non-stop Futari gespeeld. Voor die tijd nog ff wat bordjes getest, ff DeathSmiles gespeeld en afgerond met een potje EspGaluda. Wat een vette game is Futari zeg! Staat nu als hoogste op mijn wishlist.. word ff sparen, maar dan komt die zeker in huis!

x4c4.jpg
kvqp.jpg

jlsd.jpg
57bn.jpg


Helaas mocht Refik in de top 5 als laatste eindigen...

Al met al super toffe avond gehad! Kan niet wachten tot de 30e! 8)
 
ja dolle pret. niet gehinderd door enige kennis van het scoringssysteem meteen los op ultra. dat hebben we maar na 3 seconden los gelaten en terug naar de maniac. prachtig prachtig.

enige nadeel is inderdaad die top5 allemaal gevuld met AAS ipv LOR :(
 
Ik schat Barry (joeks) vrij hoog in.
Ik maak zelf geen kans, k vind van alles mooi om te spelen, maar blink nergens in uit ;)
 
sombetzki":2z978k72 said:
Ik maak zelf geen kans, k vind van alles mooi om te spelen, maar blink nergens in uit ;)

Kijk, hier hetzelfde...het maakt mij niet uit dat er niet goed in ben, zolang ik er maar plezier in heb. Mushihime Sama Futari, R-Type en Progear moet ik zeker nog een keertje kopen...eerst meer Beat 'em Ups en Run and Gun spellen, het merendeel van wat ik heb zijn vechtspellen en shmups.
 
Het is een eeuwigheid geleden dat ik shmups heb gespeeld, maar ik kom voor de gezelligheid :)
Kan ik me nog aanmelden?
 
dkjr":2q23nkwv said:
Het is een eeuwigheid geleden dat ik shmups heb gespeeld, maar ik kom voor de gezelligheid :)
Kan ik me nog aanmelden?
Tuurlijk, je staat erbij.
 
Ken":2rwrts6v said:
dkjr":2rwrts6v said:
Het is een eeuwigheid geleden dat ik shmups heb gespeeld, maar ik kom voor de gezelligheid :)
Kan ik me nog aanmelden?
Tuurlijk, je staat erbij.
Kun je mij nog op de lijst zetten? Ik zie dat ik er nog niet bijsta.
 
Back
Top