elmasacretum
Regular Player
Ik heb zonet m'n NAC control panel vervangen door een NNC panel.
Nu merk ik echter dat de joysticks niet passen (zie foto).
Kan iemand me zeggen of ik nog een of andere tussenstuk nodig heb of hoe ik dit kan omzeilen?
Thanks
.
Nu merk ik echter dat de joysticks niet passen (zie foto).
Kan iemand me zeggen of ik nog een of andere tussenstuk nodig heb of hoe ik dit kan omzeilen?
Thanks