A
Anonymous
Guest
Iemand enig idee wat dit kan zijn?
Heel soms spring de crt ineens uit en is eigenlijk nog geen sec.
Heb de stekkers nagelopen en kan niks vinden.
Kan dit aan de stepdown converter liggen?
Eigenlijk is dit nooit eerder voorgekomen en is van de laatste 2 dagen.
Hoop dat er iemand is die die probleem kent of wat ik er eventueel aan kan doen.
Gaat hier om een tri-sync chassis.Hoor een klik en meteen weer een klik dat hij aanspringt.
Heel soms spring de crt ineens uit en is eigenlijk nog geen sec.
Heb de stekkers nagelopen en kan niks vinden.
Kan dit aan de stepdown converter liggen?
Eigenlijk is dit nooit eerder voorgekomen en is van de laatste 2 dagen.
Hoop dat er iemand is die die probleem kent of wat ik er eventueel aan kan doen.
Gaat hier om een tri-sync chassis.Hoor een klik en meteen weer een klik dat hij aanspringt.