Roze lijkt mij persoonlijk ook erg mooi 8)Psykick":12484hs9 said:Zo ik heb ook ondertussen de stickers binnen, maar heb nog geen foto's kunnen maken, doe ik vanavond.
Ik moet helaas wel melden dat het groen ook ongeveer hetzelfde is als die van Sparky, maar alleen iets lichter wellicht. Je moet zelf maar ff beoordelen.
Omdat ik mijn Astro een Roze look wil geven heb ik dezelfde stickers in het Roze laten drukken en dat vind ik er persoonlijk veel vetter uitzien, aangezien het toch geen een op een replicas worden kan je dus ook voor een andere kleur gaan. Ik zet de foto's er vanavond op.

Mag van mij nog rozer maar ziet er nu al gelikt uit man 8)Psykick":138c1juu said:ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!
Psykick":2bpv2n0i said:ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!
Psykick":8ae5ndnv said:ps ik ga zelf nog met die andere dtp'er of ik ze nog meer Roze kan krijgen, dit is wel goed, maar als het nog wat rozer kan zou het in mijn optiek mooier zijn, geef me je mening!
Psykick ,do you have some more off these great ones! :roll:Psykick":yd0nvlcl said: