Ken":3nr4fx9v said:Waardeloze lijst imo.
Robert":23i5l7ev said:En ik maar denken dat geemuleerde arcade hier als not done werd beschouwt.....
Robert":f4x8xa32 said:Gezien mijn post nog al kort was, vind ik het nog wel belangrijk om toe te voegen: Ik probeer geen moraal ridder te zijn, dan wel het af te keuren. Maar gezien de bekende quote van ken 'mame is voor homos'..was ik verbaast dat de multi pcb hier zo'n vriendelijk onthaal had :lol:
Maar terug komend op het onderwerp; is het niet leuker om een arcadeboard te hebben met een aantal echte toppers. In plaats van een overkil? Hoe minder games je hebt, hoe meer tijd je in 1 titel stopt. En dat is waar arcade over gaat, je echt masteren in een game.
If you buy a multiboard go for the 60 in 1 (Which is an uppgraded version of 48-in 1).
The other (Gamebox) PC motherboard versions are basically just a collection of old some old emulators (900 in 1 contained about 10 different Mame versions and some others like Nebula and Zinc, 1066 is probably even worse) and a bunch of faulty rom dumps, all glued together with some badly written batch scripts and a hacked front end. You could do a lot better setup yourself with a PC/J-Pac etc... and a recent Mame version.
ElPancho":17egriky said:Multi pcb vandaag binnen gekregen.
Alles liep erg soepel met excellentcom, precies zoals jullie voorspeld hadden.
Weet iemand toevallig nog wat de video-out fabrieksinstelling is van de multi pcb ?
Ik wil niet onbedoeld 31 khz op mijn new astro afsturen.
Nog iets dat me bezig houdt ..... wat zet je eerst aan de cab of de multi-pcb ?
Off topic: is er nog een cab-order update-tje AllMighty ?![]()