What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

New astro city en multi pcb; voor alle twijfelaars

Volgens mij kun je er gewoon een europeese atx aanhangen die voldoet aan de juiste spanning.
Ik had hem van ebay (wel wat duurder 249) en compleet met atx(europeese voeding)
 
Dat kan ook. Ik zie het allemaal wel, Laat eerst die cab maar binnenkomen. :)
 
goatboy":1rvh2p3y said:
Dat kan ook. Ik zie het allemaal wel, Laat eerst die cab maar binnenkomen. :)

Kan mij ook niet snel genoeg gaan hehe 😉
 
Had tijd over dus Double Dragon 2 ook maar even op youtube geknald :P
Er is nog een maze sectie onderweg maar is 750 mb dus duurt nog ff.
 
Ken":tjknssep said:
Wat ram je hard op die buttons man, het is geen Dualshock pad 8)

:lol:
Dan heb je die filmpjes van Rudie nog niet gezien :P
 
@ Ken: Knoppen zijn er om op te rammen


@ Goatboy: Deze multi-pcb heeft een HDD, en heeft dus nog een extra ATX power supply nodig. Er zijn ook multi-pcb's met flash geheugen die slechts stroomvoorziening van de jamma stekker nodig hebben.

Voor de $180 krijg je er ook een ATX power supply bij. Deze is 120 -240, en dus gewoon hier te gebruiken. Ik kreeg er wel een Japanse stekker bij, maar dan koop je bij media markt voor 5 euro even een ander stekkertje. Zelf heb ik het snoer van die stekker doormidden geknipt en door een ventilatiesleuf achter in de astro getrokken. Voetschakelaar ertussen gezet en je hoeft nergens meer naar te kijken.
 
Bedankt voor de tip ruderudie.

Wat is er trouwens met de excellentcom.net site aan het handje. Kom er maar niet door.
 
Fujita is geweldig, zeer behulpzame en aardige mensen, goede prijzen.
Misschien een idee om een keer een grouporder te doen.
 
Hoi,

Ik ben 1 van de gelukkigen die een new astro cab heeft weten te bemachtigen via het import topic.
Nu ben ik zeer geinteresseerd in de 1066 in 1 multi pcb en de prijs bij excellent vind ik heel aantrekkelijk.
Wel jammer dat er geen (goede) web-site is. Ook vraag ik me af hoe de betaling dan gaat zonder web-site.
Een gezamenlijke inkoop-actie zie ik natuurlijk helemaal zitten zeker als er 1066 in 1 multi pcb besteld kunnen worden.
En @ Almighty: heb je toevallig nog een link naar jouw leverancier van de multi-jamma ?
 
Welkom op het forum.

Via excellentcom bestellen is zeer makkelijk en betrouwbaar. Je stuurt een mail aan de contactpersoon daar, en zegt wat je wilt kopen. Zij maken direct een invoice op, vervolgens sturen ze die toe. Ben je het eens met de invoice dan betaal je via paypal, zodra het geld bij hun binnen is sturen ze direct je product op via EMS verzending. Deze vorm van verzenden gaat met Aziatische snelheid en precisie, ik heb meestal 3 a 4 dagen na bestellen mijn product in huis. Excellentcom is een 100% volledig te vertrouwen onderneming, nooit problemen mee gehad.

Koop die pcb niet via die knakker op ebay waar Allmighty hem gekocht heeft, want hij naait je voor minimaal 100 euro.
 
ook ik heb mijn 1066 pcb via excellent.com gehaald en ik kan niet anders zeggen dan top! supersnelle levering en goede service.
En ook nog eens de goedkoopste.
daarnaast hebben ze op de verzendpapieren een lagere waarde gezet zodat ik geen invoertax hoefde te betalen.
Aanradertje!
 
Dank voor de (snelle) reacties !

Ik heb ze gemaild met het verzoek om een prijslijstje. Ik houd jullie op de hoogte van mijn vorderingen.
 
Zou hem deze keer ook niet meer via ebay kopen want ie betaald zeker meer dan 50 tot 100 euro.
Maar was hier ook de eerste die dat ding had en wist ik veel dat excellent.com ze ook verkocht en dan nog maar te zwijgen over hun crapy site.
Helaas nog nergens aan toe gekomen maar zelf nog belang bij een 48/60 in 1 jamma (vertikale games) voor m'n New Astro.
 
zo juist een prijslijst binnen gekregen:

48/1 USD78
60/1 USD105
1066/1 USD200 with Power Supply

Mischien een groupsbuy?
Zelf namelijk nog wel interesse voor een 48/1 of een 60/1.(vertikale games)
 
Ken":2ul1akrv said:
Heb je een lijst met die 48 en 60 in 1?

Niet van exellent.com maar deze zijn toch allemaal hetzelfde.
Hier de games:

48 in 1 jamma:

Ms Pacman
Galaga
Frogger
Donkey Kong
Donkey Kong Junior
Donkey Kong 3
Galaxian
Dig Dug
Crush
Mr. Do
Space Invaders
Pacman
Galaga3
Gyruss
Tank battalion
Ladybug
Millipede
Burger Time
JR Pacman
Mappy
Pengo
1942
Centipede
Phoenix
Time Pilot
Super Cobra
Hustler
Space Panic
Super Breakout
New Rally X
Arkanoid
Qix
Juno First
Xevious
Mr. Do's Castle
Moon Cresta
Pinball Action
Scramble
Super Pacman
Bomb Jack
Shao-Lin's Road
King & Ballon
1943
Van-Van Car
Pac-Man Plus
Dig Dug 2
Amidar
Zaxxon



60 in 1 jamma:

Ms Pacman Galaga Frogger

Donkey Kong Donkey Kong Junior Donkey Kong 3

Galaxian Dig Dug Crush

Mr. Do Space Invaders Pacman

Galaga3 Gyruss Tank battalion

Ladybug Millipede ** Burger Time

JR Pacman Mappy Pengo

1942 Centipede ** Phoenix

Time Pilot Super Cobra Hustler

Space Panic Super Breakout ** New Rally X

Arkanoid ** Qix Juno First

Xevious Mr. Do's Castle Moon Cresta

Pinball Action Scramble Super Pacman

Bomb Jack Shao-Lin's Road King & Balloon

1943 Van-Van Car Pac-Man Plus

Dig Dug 2 Amidar Zaxxon

Pooyan Pleiads Gun Smoke

The End 1943 Kai Congo Bongo

Jumping Jack Ms. Pac-Man(Fast Mode)

Pac-Man(Fast Mode)

Galaga(Fast Fire Mode)

Jr. Pac-Man(Fast Mode) Pac-Man Plus(Fast Mode)
 
Back
Top