ruderudie":2rpw2aaj said:Is de NES regio gebonden en bestaan er convertors voor of speelt gewoon alles op een europese NES?
Ken":1u3b327q said:De Amerikaanse cartridges en de Japanse natuurlijk helemaal zijn van een ander formaat en passen dus niet in een Europese NES. Zelfde idee als met de Megadrive, waar je dus de zijkanten van de slotingang kan weghalen en de carts er wel in passen.
DreamerNL":3pwchr58 said:http://games.fok.nl/phpThumb.php?src=1139051111.2083.JPG&w=500
WHAT THE FUCK? HAHAHHA!! doe dit dus niet he :lol:
Ken":25oyix9o said:Er zijn heel wat Amerikaanse carts die er anders uitzien voor de NES Dreamer.