What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo X Gold krijgt wereldwijde release in december

ziet er zeker top uit nu maar hopen dat hij de deze maand utkomt
 
Wordt natuurlijk een instant classic!! Het schijnt (heb ik uit onbetrouwbare bron) dat de verkoop ook top gaat, dus maar hopen op release van veel gamecarts. Hoop dat ik hem nog met kerst onder de boom kan leggen voor mezelf haha...
 
Kak, niet met kerstmis... Klinkt ook vrij amateuristisch allemaal, maar goed blijf benieuwd!



Subject: NEOGEO X Gold System Revised Release Date

Dear Andy,
We are collecting the NeoGeo X consoles and joysticks directly from the manufacturer between the 19th – 22nd December. We are going to air freight these over (may I add at great expense) on a priority chartered service.
Can you please provide all of the outstanding orders (and please keep me updated with new orders as they come through) and we will ship these directly from our warehouse to your customers – this will save some critical days and ensure your customers receive the product as quickly as possible. We have cancelled all Christmas leave for all our employees until the last unit has been shipped to your customers. This is not as drastic as it sounds as all our team volunteered this, of course, including myself. We expect to ship between Christmas and New Year. As per our discussion, please also remain open to process enquiries, customer support and additional orders during this period.
We will ship using either DHL or FedEx (depending upon who will deliver the quickest) and we will provide the tracking information to all of your customers to you, so you can quickly and easily track all deliveries.
We might miss Christmas by a few days, but we are doing all we can to ensure that your customers get the NEO GEO X Gold System as quickly as is humanely possible!

Sorry again for the delay, please apologise to your customers on our behalf for this and although all the issues have been completely out of the control of BLAZE, we are doing all we can to make this right. Feel free to forward our email address to anyone that would like to speak to us directly, we don’t have any secrets!
Regards
Jason
 
Amerikanen hebben hem vandaag al ontvangen. Sommigen dan iig. Lijkt niet tegen te vallen vooralsnog.
 
Ziet er erg. Mooi uit .
Ik heb het ook op andere forum gezien
 
Ben ook heel erg hard aan het vechten tegen mezelf om de AI NIET NIET NIET te kopen...NIET DOEN! Krankzinnig duur ook! Absurd! Maar zo'n kunstwerkje zeg, schitterend ding, zeker icm zo'n walnut stick erbij... hebbenhebbenhebben :)
 
Ja rudie ik ken het probleem ja 😉
Zelf nog aan het twijfelen om de neo geo x aan te schaffen :)
 
Dear Erik ,
Good news, your NeoGeo X and addtional Arcade Stick (if you ordered one) is ready to ship and will be collected by Federal Express on Monday.
We will be sending out dispatch emails and tracking information as soon as the carrier collects them.
We appreciate that you may have ordered this as a Christmas present, so we have created a little something that can be printed off and wrapped up. This can be downloaded below:
The awesome trailer for the NeoGeo X Limited Edition console (released only a few days ago) can be viewed here:

Below is a picture of the Blaze warehouse today (might we add, the coolest looking warehouse in history) with the NeoGeo X stock


and also here's Jason Cooper (founder of Blaze) with the first NeoGeo X package for Europe (pictured alongside the last remaining Vulcan Bomber in use):

We hope you have a Merry Christmas and a fantastic New Year.
If you have any questions, please do not hesitate to contact support@funstock.co.uk
Thank you
Andy

____________

Hell yeah!!!!! :D :D :D
 
Ja eind deze week moet ie dan eindelijk binnen komen! OP NG.com hebben ze al een hack-thread aangemaakt, inmiddels draait de unibios al op de handheld hahaha. Denk dat het een kwestie van tijd is voor je hier een soort uber CMVS van kunt maken, met betere output dan nu het geval is en een sd cart (waar de games nu al op komen iig Ninja Masters) met de hele library.

Eerst maar eens kijken of het wat is "au naturel"!
 
ruderudie":2qlb7flc said:
Ja eind deze week moet ie dan eindelijk binnen komen! OP NG.com hebben ze al een hack-thread aangemaakt, inmiddels draait de unibios al op de handheld hahaha. Denk dat het een kwestie van tijd is voor je hier een soort uber CMVS van kunt maken, met betere output dan nu het geval is en een sd cart (waar de games nu al op komen iig Ninja Masters) met de hele library.

Eerst maar eens kijken of het wat is "au naturel"!
Yup, totaal geen protection, ik denk dat het pure marketing is van SNK en liefde voor de scene..
 
NaomiFreakster":8a5glrer said:
SNK en liefde voor de scene..
SNK en liefde voor de scene in dezelfde zin, da's lang geleden...
 
Nou SNK krijgt alleen knakies voor merk en ontwerp maar ik geloof dat ze er verder niks mee te maken hebben. Wordt het een hit zal dat nog wel veranderen denk ik..
 
Back
Top