Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Vind het maar vreemd dat SNK besloten heeft om de button layout op de NGCD pads en de Mini zelf te wijzigen. Lekker handig voor alle Neo Geo fans die aan de NGCD pad's layout zijn gewend.
Het probleem is vooral de layout van de knoppen. Total fail
Deze setup is voor 1 duim zoals op game pads, voor een joystick lijkt mij vinger knoppen 4 op een rij beter. Zoals de officiele welbekende joysticks
En zelf als de emulatie ruk is (wat is vermoed) wil ik 'm toch hebbun. Is gewoon een kunstwerkje.
Zo, we zijn voor de duizendste keer keihard genaaid. De 'industrie' blijft ons uitwonen.
https://twitter.com/hibachifinal/status ... 8133974016
@hibachifinal
neogeo mini notes: - neogeo pad uses an analog stick mechanism, yeah its not clicky, its more like your ps4 pad analog
- same for the mini cab, its a smooth non clicky "joystick"
- buttons on mini cab are like pad buttons
- games seem to run ok, i did a kyo combo on the mini cab
Kansloos weer, ik wilde ze allebei. Nu kunnen ze dood vallen. Ik ben zo kwaad right now.