Okay here we go,
Het begon allemaal in een ander topic waar tonk de heren Dion Dakis en Chris Ray voor schut zette door te bewijzen dat ze een bepaalde game niet hadden die ze beweerden wel te hebben, iig de rom dan ( het betreft de pinball game Last Odyssee). Hij kondigde in dat topic ook aan dat er echt nieuws aankwam. In datzelfde topic heeft/hebben nog een paar epic meltdowns plaatsgevonden. Zeker het gedeelte met Tom Smallwood from Ricart Nissan Ohio is echt zwaar lachwekkend.
Goed toen kwam de melding dat in de loop van de week het nieuws zou komen, iedereen wachten en wachten en dramatisch worden over het feit dat we misschien weer zo genept worden en dat dit nieuws ook weer is om de heren DD en CR van NGF wederom, terecht overigens, in diskrediet te brengen. Op een gegeven moment was het nog 12 hrs to go. Dat werd weer een uur later. Het bleek achteraf dat Tonk nog onderweg was en de game is al gekocht door iemand. Naar mijn weten niet specifiek doorverkocht door Tonk. Hij heeft blijkblaar bij een ex-member van SNK USA deze games gevonden.
Voor geinteresseerden in het andere topic:
http://www.neo-geo.com/forums/showthrea ... t-Odysseys
Goed verder met AF3 AES US:
Uiteraard moest Dion op assembler forums doen alsof het waarschijnlijk geen echte is en plaatste foto's die niet overeenkwamen met de manual van Tonk. De versie van Dion blijkt achteraf een high end fanmade copy te zijn, om eerlijk te zijn heeft hij ook niet beweerd dat het om de real deal ging..
Mensen gingen Tonk om meer pics van de manual vragen maar vanwege bootlegging weigerde hij dat en vond dat hij meer dan genoeg bewijs had geleverd.
Zo als het nu lijkt klopt het allemaal. Tot nu toe was de enige aes us versie de fantastisch gestempelde NGF versie naar mijn weten.
Voor de mensen die niet weten wie NGF zijn, doe voor de gein wat research en je verveelt je voorlopig niet meer als het om internet drama gaat. Ze gebruikten corrected inserts en haalden de originele door de versnippraar, of ze die rechten nou hadden of niet, just makes no sense. Ze hadden ook allerlei regeltjes met hoe meer games je al bij hun had gekocht des te dichter kwam je bij de VIP Bigtymer status.
Alsjeblieft zeg.
Ik hoop dat het niet al te chaotisch was maar het is moeilijk uit te leggen aan mensen die niet dagelijks op N-G.com zitten of niet zwaar neo geo maniac zijn.