What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NeoGeo Arcade stick voor PC/PS3

Spullen aangepast.
Ik weet nu wat ik wel en niet wil met me cab. daardoor ook wat dingen weer te koop die ik misschien net heb.
 
Dual stick nog steeds te koop en in prijs verlaagd.
Weer meer spullen toegevoegd.

En ik zoek een Supergun waar ik sega megadrive/genesis sticks op aan kan sluiten.
vga en scart output zou mooi zijn.
 
Ik ben er ook nog niet uit.

Die handhelds staan er maar en ik doe er niks mee. zit dus in dubio wat te doen.
Misschien omdat ik het beu ben veel geld neer te leggen voor oude hardware die ik op een plank zet.
Waarom 5 soorten PSP's, als ik me ene al 2 jaar niet aangeraakt heb.
En na vandaag door een zaal te lopen (bonami beurs) met lui die belachelijk hoge prijzen vragen voor meuk die ze een paar jaar geleden aan de straatstenen niet kwijt konden (N-gage bijvoorbeeld).
Zelf de dealxtreame clonen zijn opeens geld waard (volgens handelaren).

Ik heb me arcade cab waar ik graag op game alleen nooit tijd voor heb.
Als ik ga gamen zit ik op me PC of 3ds. Net Borderlands 2 gekocht gezien ik 1 helemaal suf gespeeld heb.
Echt op gewacht tot die uitkwam.
Misschien moet ik de winter maar afwachten. Zitten we weer binnen hele dagen ipv buiten.
Dat ik dan weer wat oppak. Maarja je ziet het vanzelf.

Of ik ga me Pandora upgraden naar een 1 Ghz versie, en daarmee aan de slag. Heb ik alles bij me in 1 ding
 
Heb jij nog wat aan GBA Micro of backlit GBA (ags-101) liggen dan toevallig?
 
Ik heb een Micro als nieuw in doos, en een DK jr. weet ik niet.
Wel de 1 en 2 zal thuis is kijken.
 
WOW weggehaald. Kost nieuw ook helemaal niks meer. zonde om weg te doen.

4 Externe HD's toegevoegd van 500 Gb.

p.s. de PC met mame heeft 1,2 Gb intern geheugen, en ik heb er nu ook een Wifi kaartje en ATI Radeon VGA kaart bij. evt te modden naar 15 Khz (weet ik niet).
met draadloos toetsenbord etc.
voor 3 of 4 lekkere herst of winterbokjes mah je de boel al op komen halen. Ligt in de weg 😉
 
Ik weet niet hoe het zit met die PC stuff Robin, maar zoals ik het kan zien wil ik graag al die PC spullen wel overnemen incl. die HD's, moet binnenkort toch flink aan de slag met Hyperspin setups, dus kan ik altijd wel gebruiken. Bockjes is geen probleem natuurlijk ;) Heb hier een 1001 bierenzaakje zitten, dus je zegt het maar ;)
 
Goed plan.
En weer een goeie reden om weer naar Zoetermeer te komen.
meet kan ik niet bij zijn.
Kun jij mijn HD dan nog klaarmaken? die ik in het NGC heb achter gelaten?
 
5 psp's, dan had je echt een verzamel virus:-). Ik raak die van mij ook alleen 1x per jaar
aan ivm vakanties. Had vroeger de PSP1000, vorig jaar 2e hands een psp3e generatie gekocht
en dat ding is echt 3x zo licht en de batterijen houden het gewoon een paar uur vol.

Borderlands heb ik mij 2 jaar geleden met 4 vrienden 1 week opgesloten en helemaal uitgespeeld
inclusief de DLC.
1e week Januari 2013 gaan we deel 2 meester maken. Echt top dat coopen.

Vita een mooi ding maar er zijn geen leuke games voor uit en volgens mij gaat die nog
flink zakken met de prijs.
De enige console die ik gelijk dag 1 ga halen is de nieuwe Xbox. Die gaat elke week wel aan.

Succes met je schoonmaak.



Da Dude":15j8nijp said:
Ik ben er ook nog niet uit.

Die handhelds staan er maar en ik doe er niks mee. zit dus in dubio wat te doen.
Misschien omdat ik het beu ben veel geld neer te leggen voor oude hardware die ik op een plank zet.
Waarom 5 soorten PSP's, als ik me ene al 2 jaar niet aangeraakt heb.
En na vandaag door een zaal te lopen (bonami beurs) met lui die belachelijk hoge prijzen vragen voor meuk die ze een paar jaar geleden aan de straatstenen niet kwijt konden (N-gage bijvoorbeeld).
Zelf de dealxtreame clonen zijn opeens geld waard (volgens handelaren).

Ik heb me arcade cab waar ik graag op game alleen nooit tijd voor heb.
Als ik ga gamen zit ik op me PC of 3ds. Net Borderlands 2 gekocht gezien ik 1 helemaal suf gespeeld heb.
Echt op gewacht tot die uitkwam.
Misschien moet ik de winter maar afwachten. Zitten we weer binnen hele dagen ipv buiten.
Dat ik dan weer wat oppak. Maarja je ziet het vanzelf.

Of ik ga me Pandora upgraden naar een 1 Ghz versie, en daarmee aan de slag. Heb ik alles bij me in 1 ding
 
ik hou me PSP nog wel. borderlands 2 heb ik nog niet via coop gedaan. lijkt me wel vet ja.
PSVita koop ik nog niet. veel geld voor een paar games die ik al heb op me ps3.
 
Ik heb me verkoop topics samengevoegd nu mijn handheld bijna allemaal verkocht zijn.

Ik heb wel een aantel Externe HD's toegevoegd.
En een NDSI. Foto's volgen
 
Back
Top