Vraag of er ook ook 3 draai knoppen opzitten op de RGB kleuren mee af te stellen. Ik heb er zelf 1 met die optie en dan heb je echt haarscherp beeld! DreamerNL heeft er nog zo 1 te koop staan op dit forum!!!
Baki":1ocppqat said:Vraag of er ook ook 3 draai knoppen opzitten op de RGB kleuren mee af te stellen. Ik heb er zelf 1 met die optie en dan heb je echt haarscherp beeld! DreamerNL heeft er nog zo 1 te koop staan op dit forum!!!
almighty":2eyrfpvu said:Baki":2eyrfpvu said:Vraag of er ook ook 3 draai knoppen opzitten op de RGB kleuren mee af te stellen. Ik heb er zelf 1 met die optie en dan heb je echt haarscherp beeld! DreamerNL heeft er nog zo 1 te koop staan op dit forum!!!
ja maar dreamer is bijna 2 keer zo duur![]()
R-Type":2zferns0 said:-Art of Fighting 3 ok dit is een kutspel, maar de mooiste graphics op de Neo?