What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NEO GEO MVS 2slot moederbord + JAMMA converter

Status
Not open for further replies.

Digital

Regular Player
Te koop:

MVS 2-slot moederbord. Eventueel met tussenstekker+printplaat om hem werkend in een JAMMA-kast te krijgen.

1z3tjf6.jpg

Prijs: kan iemand me via pm helpen met een vraagprijs? Niet om moeilijk of irritant te doen maar ben te druk om een avondje prijzen op te zoeken. Would appreciate it! :D

Kijk hem een verlengkabel hebben! Kun je je razende cps2 bordjes gewoon in een ander kamer leggen, lekker stil :)

lijkt wel een liaan. Zat er ook een haspel bij om hem op te rollen hahahaha.

Geintje kerel. Altijd handig. Hoef je die kast niet steeds te openen.
Kun je de kabel er niet achter uit laten komen. kan het kastje dicht.en jij makkelijk switchen

Lijkt mijn oude 2-slot wel. Herken dat met een stift geschreven 'Vol.' op de behuizing (had ik er niet opgezet, maar een vorige eigenaar wel).

Cageman":9xb6jclg said:
Lijkt mijn oude 2-slot wel. Herken dat met een stift geschreven 'Vol.' op de behuizing (had ik er niet opgezet, maar een vorige eigenaar wel).

It's a small wordl 8)

Status
Not open for further replies.
Back