Sp33dFr34k
1CC Aspirant
- Joined
- Oct 10, 2011
- Messages
- 851
- Reaction score
- 0
Ik heb sinds kort een probleem met mijn 1-slots MVS bord. Hij is een tijd niet gebruikt, recentelijk Windjammers gekocht en wilde dat dus nu even uitproberen. Maar helaas, hij gaf helemaal geen beeld meer!
In het begin deed hij helemaal niets, zonder game zie ik de crosshatch gewoon, nu geeft hij met game soms het Unibios scherm weer en soms niet. Ik kom gewoon in de bios via A+B+C, hij herkent de game als zijnde okee, maar verder kom ik niet. Ik heb 5 normale games gechecked, niets. Mijn 161-in-1 cartridge laat vreemd genoeg het menu wel zien (de interface dus), maar na een spel opstarten, weer niets.
Wat heb ik uitgesloten:
- De kast (NAC), andere games werken perfect
- De games, alle games werkten eerst prima, nooit problemen mee gehad
- Heb een game perfect schoongemaakt met alcohol, geen resultaat
Heb het bord even uit elkaar gehaald, cartslot reseated, zelfde met de bios. Zelfde resultaat. Batterij lekt niet en werkt verder nog gewoon. Ik heb geen idee meer, jullie wellicht?
In het begin deed hij helemaal niets, zonder game zie ik de crosshatch gewoon, nu geeft hij met game soms het Unibios scherm weer en soms niet. Ik kom gewoon in de bios via A+B+C, hij herkent de game als zijnde okee, maar verder kom ik niet. Ik heb 5 normale games gechecked, niets. Mijn 161-in-1 cartridge laat vreemd genoeg het menu wel zien (de interface dus), maar na een spel opstarten, weer niets.
Wat heb ik uitgesloten:
- De kast (NAC), andere games werken perfect
- De games, alle games werkten eerst prima, nooit problemen mee gehad
- Heb een game perfect schoongemaakt met alcohol, geen resultaat
Heb het bord even uit elkaar gehaald, cartslot reseated, zelfde met de bios. Zelfde resultaat. Batterij lekt niet en werkt verder nog gewoon. Ik heb geen idee meer, jullie wellicht?