What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Neo Geo Freak

correctie: het is in rot's kelder en hij heeft idd een vermogen aan arcadegames mat name neo-geo.Voor zover bekend heeft ie ook een vriendin.Hij is erg geliefd op neo-geo.com en is vooral te vinden in chat.
En die hele topic waar het over gaat is zeker de moeite waard om te lezen.
Stuart Campbell,dat is pas een mafkees.

edit: voor zover bekend heeft hij dit niet gedaan met games die hij heeft verkocht.

ROT RULES.

Ratson":3po6mc8a said:
ROT RULES.

die gast is inderdaad zoooo goed, ik heb best wat spullen van hem gekocht, waaronder een real bout FATA fury, fantastisch dat label. Kreeg ik met korting van em. Rot is teh sechs!

die geanimeerde gif met zijn cock op metalslug is echt te erg. Durf hem niet eeen hier te posten lol.

2rqk6tg.jpg

LOL! Die wilde ik net posten ... ik heb net eens dat hele thread doorgeklikt. Man o man wat kunnen mensen ver gaan. Maar ik moet wel zeggen dat Stuart Campbell iets te ver is gegaan (dubbele accounts, schelden etc) .. dat doe je als journalist niet lijkt me.

Om terug te komen op Rot .. wat een gast! :)

Back