What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

NEC XM29 plus Monitor

Fuck, totally forgot about this while I was busy last night :(
Ended up at only €121 + auction costs
 
Bargain for grail.

I have a PG4 that quit on me. Anyone knows who might be able to fix this?

Geen idee wrom ik dit in het engels zeg :shock:
 
Except for that last sentence, I understood everything that you wrote :mrgreen:
 
Sorr 4PG bedoel ik :)

ylXZKIi.jpg
 
Ken de 4PG niet?
Wat voor scherm is het precies?

Weet wel iemand hier over de grens in Duitsland die CRT’s kan fixen
 
Het is bijna een xm29

multisync monitor, 29" veel aansluitingen van vga tot bnc tot composiet.
Top ding maar ineens geen beeld meer :(
 
TwinX":u1k6sso4 said:
Het is bijna een xm29

multisync monitor, 29" veel aansluitingen van vga tot bnc tot composiet.
Top ding maar ineens geen beeld meer :(

Enige monitor reparateur in NL die ik ken is Starjet.
Anders ken ik iemand net over de grens in Duitsland (Düsseldorf)
 
Ik heb hem helaas ook gemist. Reden dat ik reageer is dat deze monitor helaas in de handen van een flipper gekomen is. Iemand in Enschede heeft een XM29 monitor te koop, kijk eens goed naar de kreukels in het labeltje op de achterkant in beide advertenties: https://link.marktplaats.nl/m1287145424

Alleen wil deze meneer er €1000 voor. Doorverkopen is prima, maar 10x zo veel vragen is wel erg idioot.
 
Dat is wel erg zuur!
Maar wellicht is het om de medicijnen van zijn zieke oma te betalen... laten we dat hopen.
Damn, dat zijn trouwens mooie foto's. hier lijkt mijn bvm 20f1e het zelfs nog tegen af te leggen.
 
Naja, hij heeft al twee biedingen, van 700 en 750. Alleen komt die 750 van een bieder met de naam "Niet zo netjes", is dat iemand hier die hem wat duidelijk wil maken of pure toeval? :lol:
 
erg genoeg, maar kans is wel groot dat hij hem voor veel geld verkoopt.

Enige tijd geleden stond er ook een XM37 op MP, eerst voor €1000 en na een week voor €500, die dacht ook ff snel te cashen zeker....
 
Back
Top