What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Nationaal Videogame Museum

Wombat

TATE Mode Pilot
Ik was verbaast om te zien dat het Nationaal Videogame Museum nog geen eigen thread hier op Nozomi heeft, zodoende dat ik deze post schrijf. Alle lof naar all those involved, ik ben slechts de messenger :)

Zoals vele van jullie weten heeft @Psykick de afgelopen tijd bikkelhard gewerkt om het geen wat ooit gestart is als Nozomi Game Center wat weer is door geëvolueerd naar Retro Planet een permanente plek te kunnen geven. Dit is hem gelukt en hoe! Aanstaande donderdag 30 november 2017 is de grand opening (FB event link) waarbij het Nationaal Videogame Museum in Zoetermeer uit de doeken wordt gedaan.

Adres:
Theaterplein 11
2711 EK
Zoetermeer

Meer informatie bezoek de officiële website of Facebook pagina.

Welke Nozomi members zijn er allemaal van de partij? :dance:

24068827_1838262766418286_23942050958178581_o.jpg
 
Ik kan helaas nooit op donderdagen.
Hasan, veel succes en plezier!
Alle Nozomileden die wel gaan, ook heel veel plezier!
 
ik zag het op de telegraaf cool hoor hasan respect kerel je hebt het mooi voor elkaar.
 
Strikers op de Megalo! Ik zag ook dat er een Tetris Plus staat. Cool, ik kom.
 
Kijken we naar het Jeugdjournaal roepen de kinderen: "Dat is Hasan!!!"
Wat een vette show en wat een mega gave Shed is dat geworden daar.

De kinderen wilde er meteen weer naar toe. Nu even wachten op het volgende event.
Maar bij deze . Gefeliciteerd met dit stukje nostalgie / museum.
En natuurlijk ook respect voor alle mensen op de achtergrond .
 
En het mooie is, je kunt nu elke week gaan van Woensdag t/m Zondag!!!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Hoe vet! Mooi werk mannen. Dit moet een succes worden, wat een tof concept. Kan bijna niet anders dat jong en oud zich hier prima gaan vermaken :-). Ik kom in 2018 ook zeker een kijkje nemen.
 
Damn, een paar dagen Nozomi niet gechecked en ik mis de opening... iig congratz Has en alle betrokkenen!!
Ik kom zeker eens langs.
 
Door alle hectiek een tijd niet op Nozomi geweest. Thnx guys voor de support!
We hebben met een geweldig team een geweldige plek gerealiseerd.
Ik hoop jullie daar in de toekomst een keer te zien.
Wellicht een Nozomi meet for good old times sake ;)
 
Wellicht een Nozomi meet for good old times sake ;)

Deze locatie is een must see imo., en ook de vorige locatie was al vet, maar dat mis ik wel. alleen Nozomi members (bekende koppen) is ook wel weer eens leuk.
 
Back
Top